vrijdag 9 juni 2017

♡ RM Bonheurs DIY: Beach look in a Scandinavische style,..


Het weer is omgeslagen, van de warme, zonnige dagen naar regenachtig, grauw en somber.
Ik-zelf moet daar altijd weer even aan wennen, daarom ga ik dan graag aan de slag in huis op creatief gebied, al een poosje vond ik de Bonheurs niet helemaal meer in `onze stijl` passen.
Daar heb ik dan ook verandering in gebracht, we merken dat we samen toch meer naar het strakke overgaan, met een landelijke touche, het landelijke blijft en ook een beetje Scandinavisch, alleen dan niet teveel planten in huis hoor, vooral het strakke wit en licht spreekt ons aan.

Ik heb geprobeerd om dit in de Bonheurs van Riviera Maison te stylen, een beetje Scandinavisch en een beetje Landelijk, samen werd dit het resultaat (zie beelden).
Ook hiervan maakte ik een DIY (Stap-voor-stap) videoclipje van zodat je zelf ook fijn aan de slag kunt gaan, vind je het Scandinavische niet helemaal jou stijl of houd je van iets meer kleur?
Dat kan! Plaats i.p.v. de cactusjes in het potje, een minivaasje in het potje met daarin schattige (bijvoorbeeld) roze bloemetjes of gebruik gekleurde potjes, strooi gekleurde schelpen, doe lekker jou ding en maak het zoals jij het mooi vind!

Kom ik neem je verder mee!




Zoals je hierboven kunt zien is het een heerlijk luchtige, lichte, frisse, open styling geworden, ik wordt hier zo blij van, jij ook?!

Ik maakte gebruik van de potjes die ik in het vorige videoclipje ook gebruikte, klik HIER! en bewonder dit videoclipje.
De cactusjes vind ik echt super schattig, gelukkig had het tuincentrum ook echt DE cactusjes die ik in mijn hoofd had voor deze DIY, graag wilde ik kleine, ronde bolletjes cactusjes en jawel, gevonden!

Bekijk hieronder het videoclipje met de DIY en wil je dezelfde Bonheurs van Riviera Maison shoppen, klik dan HIER! en shopse! 


Ik ben benieuwd of je ook aan de slag gaat, laat je het me zien en/of weten?!

Fijne dag!

Lieve-Groetjes,
Verie

Dit blogbericht is NIET gesponsord!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achter laat!