vrijdag 24 maart 2017

♡ RM Bonheurs DIY: Spring is in the air,..


Voor deze week weer twee blogposten, afgelopen woensdag plaatste ik een blogpost met de nieuwe SUMMER Collection van Riviera Maison en tips voor de grote voorjaars-schoonmaak, benieuwd geworden of nog niet gezien, klik dan HIER! en bewonder!

Vandaag een leuke DIY voor in de RM Bonheurs (of eventueel, als je niet in het bezit bent van een RM Bonheur een glazen vaas/pot).
Deze week brak dan echt de LENTE aan op een dag waar alleen maar regen viel, toch vond ik dat een keer niet erg, aangezien de moestuin hiermee goed gesproeid is en de eerste sprietjes van de Radijs en Wortel hun kopjes laten zien en..dat brengt met zich mee dat de grote voorjaars-schoonmaak kan en mag beginnen, doe jij daar ook aan?!
In de vorige blogpost plaatste ik tips van Riviera Maison voor de grote schoonmaak, klik HIER! en bewonder!
Ik wel, ik krijg gelijk zin om alles buiten te hangen, op z`n kop te zetten, te schrobben en het allemaal weer heel gezellig te maken, dus ook de RM Bonheurs moesten eraan geloven.
De hyacinten die erin stonden (ben je benieuwd naar deze DIY, klik dan HIER!) waren allang uitgedroogd en had ik weggedaan er moest nodig iets anders in komen.




Met zo nu en dan de zonnestralen binnen en een kleine regenbui buiten ben ik fijn aan de slag gegaan.
Hoe ik in z`n werk ging heb ik vastgelegd in een videoclipje die je onderaan deze blogpost kan bewonderen!
Zo kan jij ook heerlijk aan de slag en haal je de LENTE in huis, dan hangt niet alleen de LENTE in de lucht, maar ook in je huis en dat wil toch iedereen?!


Met deze DIY maakte ik gebruik van terracotta-potjes, verf, kwarteleitjes, veertjes, (Spaanse) mos.
Een idee om de terracotta-potjes niet te verven is ook een leuke optie, je ziet ze nu heel veel in het interieur, zelf heb ik ze wel geverfd, aangezien wij veel wit-tinten in huis hebben en de potjes anders vrij hard overkomen en dat vind ik niks.
Ook is het een idee om de DIY van de vorige keer samen te voegen tot één geheel, i.p.v. dat je de terracotta-potjes vult met Spaanse mos, kwarteleitjes en veertjes plaats je er voorjaars-bolletjes in en strooit je daaromheen de veertjes en kwarteleitjes.
Ideeën genoeg en wie weet kom je zelf met een heel ander idee, ga lekker aan de slag!

Hieronder het videoclipje waarin je de DIY kan bewonderen;




Ik ben benieuwd wat je ervan vind en of je zin hebt om ook aan de slag te gaan met deze DIY 
     `Spring is in the air`     

Volg je mijn Youtube-Kanaal nog niet, klik HIER! en bekijk als eerste de nieuwste videoclipjes van Vestywo!

Fijne dag!

Lieve-Groetjes,
Verie

Dit blogbericht is NIET gesponsord!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achter laat!