woensdag 15 februari 2017

♡ TRIP: Lang-Yarns Party bij Knotten in Delft,..


Het is alweer even geleden dat ik bij het `Lang Yarns Party` aanwezig mocht zijn, waar ik door Lisanne (van de blog Draadenpraat) werd uitgenodigd.
Wat een feest dat weekend, heerlijk om er weer op terug te zien en ik neem je vandaag mee.

Bij binnenkomst in het prachtige Delft had ik ogen en oren te kort om alles te bewonderen, wauw, wat een mooie stad is Delft zeg, ben jij er wel eens geweest en wat vond jij ervan?
De smalle straatjes met trapgevelhuisjes, de snoezige bruggetjes over het water en dan de kerk met het prachtige klokkenspel, hier gaan we zeker samen (manlief en ik) eens terug komen. 
Het was even goed kijken waar ik moest zijn, aangezien ik afgeleid was door al het moois om mij heen, niet alleen de huisjes, straatjes en bruggetjes, maar wat een leuke winkeltjes heb ik ook gezien.
In de winkel aangekomen, wat trouwens naast een grachtje ligt en ook een super mooi pandje is, zit Knot&Wol (vooral bekend van de naam Knotten).

In de ruimte achter de winkel stonden lange tafels klaar waarop in draad-mandjes de nieuwste bolletjes gepresenteerd werden van het merk Lang Yarns.
De nieuwste bolletjes uit de collection voorjaar/zomer en de kleurtjes zijn zo heerlijk fris, daarvan krijg je er echt helemaal zin in om heerlijk aan de haak te gaan.
Het merkgaren kende ik nog niet, ook niet eerder mee gewerkt, maar ik kan je vertellen dat ik er stiekem toch echt verliefde op geworden ben.

Klik op de knop links hieronder om verder te lezen!



♡ 

Voordat we aan de haak gingen hebben we heerlijk gesnoept van een broodje/wrap van LU-ST en hadden we een soort hight-tea, een aantal haakster hadden wat lekkers gebakken en meegenomen en wij mochten proeven, mjammie, wat was alles lekker!

Nadat onze buikjes gevuld waren (onder het haken aten we uiteraard gewoon verder) kregen we de Goody-Bag alvast met het nieuwe garen van Lang Yarns, aan de hand daarvan konden we gaan haken, dit omdat het garen van Lang Yarns aan de duurdere kant zit en dit kun je goed zien en voelen.

In mijn Goody-Bag (niet te zien op beeld) zat een bolletje garen, Lang Yarns Asia, nou zo zacht heb ik nog nooit een bolletje garen gevoeld, super fluffy, heerlijk, daarvan ga ik zeker iets leuks haken (hierover uiteraard later meer)!

♡ 

Voor jou heb ik mijn favoriete (naast de super zachte Lang Yarns Asia garen) voor je op beeld gezet, ook deze kleuren spreken mij het meeste aan.
Rustige, zachte aardetinten en zo nu en dan een blauwtint, dat ben ik!
Wel leuk om te weten dat ik ook een een nieuw project ga beginnen (inmiddels weten jullie dit al, klik HIER! om welk project het gaat!) in verschillende blauw-tinten waarop medehaakster A. zei; `Precies jij, ik ken je niet helemaal, maar het past precies bij je!`.
Hihi..dat vind ik zo lief en leuk om te horen, want het klopt inderdaad! :)

Het mooiste en fijnste garen (tot nu toe) om mee te haken (en om naar te kijken) vind ik `Lang Yarns Grande` in de kleur grijs/taupe, wauwie, wat was ik blij dat deze in mijn Goody-Bag zat, hihi, helemaal in mijn sas, dat begrijp je zeker wel?!
Het garen is wat aan de dikkere kant, voelt zacht aan en glijd door je vingers en langs je haaknaald, rafelt niet en is heel fijn om mee te werken.
Zoals je ziet op beeld mochten we ook gelijk met de garen aan de haak en ik ben begonnen aan een zelfbedachte coll-sjaal met een leuk patroontje, vooral de finsh-and-touch wordt heel leuk, daar heb ik namelijk al een idee over, maaaar...dit project laat ik je in een andere blogpost zien.
Afgelopen week haakte ik mijn `haakmandje` leeg, dus as woensdag mag ik weer bolletjes gaan scoren voor nieuwe projecten! :)

Een aantal medehaaksters die er waren hebben ook een weblog en plaatste afgelopen weken ook een gezellige review over de Lang Yarns Party doormiddel van een blogpost.
Annemarie, van de weblog annemarieshaakblog, klik HIER!
Janneke, van de weblog Jipbyjan, klik HIER!
Ingrid, van de weblog Studio 92 design, klik HIER!
Marlies, van de weblog Made-By-Leen, klik HIER!
Super leuk als je bij hun ook eens een kijkje wilt nemen en wie weet blijf je gezellig hangen, want deze weblogs zijn zeker de moeite waard! :)

Fijne dag!

Lieve-Groetjes,
Verie

3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heerlijk uit. Super leuk om nieuwe garens uit te proberen he?!
    ps; Ik volgde je wel maar je verkeerde blog. Oeps; beetje blond van mij, haha

    Groetjes van Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben benieuwd welke blog je dan volgde van mij, Yvonne?! ;) Dankjewel en inderdaad is het echt een feestje om lekker tussen de nieuwe garens te belanden! :) Fijne dag, geniet van de zon en bedankt voor je reactie! :)

      Verwijderen
  2. Leuke blogpost! Wat was het een gezellige middag hè? Liefs, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!