vrijdag 3 februari 2017

♡ Riviera Maison: The Goody-Bag & Me Birthday,..


In de eerste blogpost van dit jaar met de Nieuwe Spring Collection van Riviera Maison liet ik je weten dat ik een Goody-Bag gekregen had met daarin prachtige artikelen uit de Nieuwe Spring Collection.
Vind je het leuk om de nieuwe Spring Collection te bekijken op mijn blog, klik dan HIER! voor het thema SYLT en HIER! voor het thema LOS CABOS!
Mijn idee was om deze blogpost al veel eerder online te plaatsen, toch vond ik ze heel toepasselijk voor deze week, omdat ik afgelopen zondag 26 jaar mocht worden.
Een heel mooi jaar ligt achter mij en daarvoor ben ik heel dankbaar, maandag vierde ik mijn verjaardag met familie en vrienden, twee dagen feest dus!
Ik ben erg verwend, o.a. kreeg ik een nieuwe tas van Riviera Maison, klik HIER! en bewonder en verder nog meer super, lieve, leuke en mooie cadeautjes!

Klik op de knop links hieronder om verder te lezen!



Bij een verjaardag horen lekkere dingen (vind ik), een boterkoek is niet echt een verjaarsdagstaart, vandaar dat ik deze (oeps, hihi, heel eerlijk) een week daarvoor al maakte en geshoot heb!

♡ 

Het bakblik zat in de Goody-Bag en wat is ze mooi en leuk, ik vond het eigenlijk jammer om ze in de oven te doen, ook was ik bang dat de witte schaal, gemaakte van porselein, het niet zou houden en dat ze kapot zou springen.
Manlief (tja mannen hé?!) die dacht daar anders over, dan hadden ze deze vast niet daarvoor gemaakt, in de oven ermee (ik denk dat manlief alleen de boterkoek zag en niet het bakblik, hihi, wat denk jij?)..en ja daar ging ze, 200 graden en niks geen kraakje of piepje.
Je wilt niet weten hoe veel keer ik naar de keuken gelopen ben om te kijken of het wel goed ging.
Naast dat er een prachtige boterkoek uit de oven kwam, was het bakblik helemaal heel.
Op het bakblik staat de tekst; `the secret ingredients is always love` en `Mmm` hoe toepasselijk wil je het hebben, te leuk, toch?!

Het bakblik haalde ik uit de oven met één van de servetten die ook in de Goody-Bag zaten.
De servetten zijn van 100% katoen en kunnen we tegen een stootje, de boterkoek heeft eerst even afgekoeld, daarna ben ik met de fotoshoot begonnen!

♡ 

Naast het bakblik en de zes servetten, kregen we ook nog vier gebaksbordjes en ook deze zaten in de Goody-Bag, wat zijn we verwend en ben ik een bofferd he?!
Zo voelt het echt en ook hiervoor ben ik dankbaar dat ik dit mag doen, zo leuk ook!

Helaas voor de foto ging mn boterkoekpuntje niet helemaal zoals het hoort, maar ach, ook bij mij gaat er wel eens wat mis. ;)
Ze smaakte er niks minder om, ik vind de achterkant altijd zo lekker knapperig, en jij?

De gebaksbordjes hebben een sierlijke letter en er staat op; `Taste de la Taste`.
Proeven en smaken zoiets mag het betekenen, nou dat komt goed uit, want we hebben geproefd en het smaakte goed! ;) 

♡ 

Vind je het ook leuk om stylisch aan de gang te gaan in de keuken en wil je ook deze gave items scoren, ik heb ze voor je op een rijtje gezet;
Mmm Springform (bakblik)
(van de hierbovenstaande Mmm Springform is ook een mini verkrijgbaar, zo schattig, klik HIER! en bewonder dit schatje!)
Gebaksbordjes (helaas nog niet verkrijgbaar, ik houd je op de hoogte!)

Ik wens je heel veel plezier met bakken en laat me gerust weten wat voor lekkers jij gebakken hebt?!

Fijne dag!

Lieve-Groetjes,
Verie

11 opmerkingen:

  1. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    leuke fotoschoot van je boterkoek!
    Mooi om te zien en lachen om je verhaaltje dat je dacht dat het niet goed ging!
    mmmm hier vinden ze het ook zo lekker en zo klaar!
    Fijn weekend lieve groeten Esther


    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmm... boterkoek! Iets echt 'Hollands' maar och zo lekker! Ik heb die ook al ooit gebakken! En die gebaksbordjes maken je taartje zo lekker! Ik bakte deze week wafels! En vorige week een appelcake.
    Dus hier ten huize Fie wordt er wel wekelijks iets uit de oven gehaald.
    Nog een fijn weekend, groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zie nu pas dat ik je blog niet volgde, en elke keer via ig je blog kwam lezen, bij deze... ik volg je nu ook via blogger, groetjes

      Verwijderen
    2. Super leuk dat je zoveel bakt, Sofie! :) En helemaal super leuk dat je mijn blog volgt, hartelijk welkom hoor! ;)

      Verwijderen
  3. Nog van harte gefeliciteerd, we zijn rond dezelfde tijd jarig :-) En de boterkoek ziet er te lekker uit, krijg spontaan zin om te gaan bakken. Vind de servetten ook heel gaaf, het is dat ik al jarig ben geweest, anders had ik ze misschien wel op m'n lijstje gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk, Annabel! Wie weet slaag je nog eens bij RM voor de servetten. Ze zijn zo mooi! :) Bedankt voor je reactie!

      Verwijderen
  4. Wat een heerlijke boterkoek!
    Altijd zo lekker he, moet het ook weer eens maken/halen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad is een boterkoek zo nu en dan heel lekker, `k had er zo`n zin in..:) Succes met het maken/halen van de boterkoek, Rensina en bedankt voor je reactie! :)

      Verwijderen
  5. Nog van harte gefeliciteerd en heerlijk dat jij ons altijd zo op de hoogte houdt.
    Een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Coby, graag gedaan hoor! Zo krijg je een virtueel taartje aangeboden! ;) Bedankt voor je reactie! :)

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!