vrijdag 25 november 2016

♥ SHOP: Oilily Jassen & Poncho,..


Wow, wat zijn de Oilily-fietstassen snel gegaan, binnen drie uur waren er al twee verkocht en ik heb alleen nog nr. 2 over, dus, heb je interesse stuur me een mailtje voordat ze weg is!
Wil je nog even zien over welke tas het gaat, klik dan HIER!

Vandaag nog een shoot met Oilily artikelen en met twee super lieve modelletjes, namelijk mijn nichtjes, wat is dat gezellig en leuk! ;)
Mijn modelletjes hebben jasjes aan van Oilily en één ervan draagt een poncho van Oilily.
Ook deze drie artikelen kreeg ik aangeboden door Tweewielercentrum Jac.den Boer uit Scherpenzeel (gld) en mogen weg voor leuke, kleine prijsjes!
Voor nu super handig deze regenjasjes en poncho, allebei te dragen over het buitenjasje heen, zo blijft je kindje lekker warm en kan toch nat worden of vies..uhm, ja dat! ;)

1. Regenjas Meisjes Oilily Mt 122/128:

Dit regenjasje van het merk Oilily is in mt 122/128 verkrijgbaar.
Met een opvallende print en speciaal gemaakt voor meisje.
Het regenjasje heeft ventilatie op de borst en rug en een verstelbare capuchon in kraag
Twee handige afsluitbare zakjes aan de voorzijde van de jas. 

Dit jasje wordt verkocht in de winkel voor: € 49,95
nu € 25,-

♥ 

2. Regenjasje Meisjes Oilily Mt 98/104:

Dit regenjasje van het merk Oilily is in mt 98/104 verkrijgbaar.
Met een opvallende print en speciaal gemaakt voor meisje.
Het regenjasje heeft ventilatie op de borst en rug en een verstelbare capuchon in kraag
Twee handige afsluitbare zakjes aan de voorzijde van de jas. 

Dit jasje wordt verkocht in de winkel voor: € 49,95
nu € 25,-


3. Oilily Kids Poncho Mt110/116:

Deze poncho geeft vrolijkheid met een grote V en is mt 110/116 verkrijgbaar.
De poncho is waterbestendig en waterdicht.
De capuchon is gevormd door elastiek en de mouwen zijn instelbaar door drukknopen.
Een vrolijke print met veel roze details en knoopjes, de poncho is makkelijk mee te nemen, de capuchon dient ook als opbergvakje.
Door de mouwhanden aan de binnenzijde kunnen de handen onder de poncho blijven tijdens het fietsen.

De poncho wordt verkocht in de winkel voor: € 49,95
nu € 25,-


De dag voor de shoot scheen de zon heel scherp, maar wat was het koud, het had die nacht gevroren en in het bos was het nog erg nat, toch hebben we echt genoten.
Prachtige paddenstoelen gezien, gedwarreld tussen de blaadjes en dennenappels bewonderd.
De meisjes deden het zo goed, toch vind ik de spontane foto`s het mooiste geworden, zoals hierboven dat m`n nichtje aan het rondjes draaien is op een bospaadje vol bladeren, zo leuk!
Of dat ze zoals hierboven in mijn tas zit te neuzen of er nog wat lekkers in zit, helaas..allemaal fotomaterialen..hihi! ;)

Hieronder zie je nog wat losse foto`s die te mooi zijn om niet te laten zien.
Gelijk krijg je hierdoor nog meer zicht op de poncho en het jasje.

   ♥

De poncho en jasjes mogen verkocht worden voor de prijs die dik gedrukt bij het artikel staat.
Je mag mij een mailtje (vestywo@hotmail.com) sturen met het cijfer van de poncho of jas(jes) welke  je wilt overnemen en je adresgegevens.
Zodra ik je mailtje ontvangen heb, geef ik je door of ik de poncho of jas(jes) nog heb en de betaalgegevens, zodra het bedrag op de rekening staat krijg je een bevestigingsmail teruggestuurd en daarbij de track&trace code zodat je de poncho of jas(jes) kunt volgen.
Voor vragen mag je ook mailen naar bovenstaande mailadres.

Afgelopen woensdag schreef ik een blogpost met een review over de New Store van Riviera Maison in Arnhem en het RM café, we kregen het Magazine Special Christmas mee om weg-te-geven, samen met wat andere items is dit een Give-Away geworden op mijn blog, facebook en instagram.
Doe je al mee? Klik op bovenstaande Media om mee te doen!

Fijne dag!

Lieve-Groetjes,
Verie


6 opmerkingen:

  1. Ziet er allemaal vrolijk uit!

    heb helaas geen kleine meisjes!
    lieve groeten Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is jammer, Esther, inderdaad zijn ze heerlijk vrolijk! Bedankt voor je reactie! :)

      Verwijderen
  2. Wat een heerlijk vrolijke foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, inderdaad is Oilily ook echt vrolijk, wordt ik zelf vrolijk van! De kleurtjes die ze gebruiken, helemaal leuk! :) Bedankt voor je reactie en een fijne week!

      Verwijderen
  3. My name is Sonja McDonell, 22+, stewardess of Swiss Airlines. I've just seen the 2 girls & they're very beautiful. You remember me my first girlfriend Eveline, when I was in the kindergarden.
    sonjamcdonell@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!