vrijdag 30 september 2016

♥ Riviéra Maison: Lake Champlain & uitslag Give-Away,..

 ♥ 

..en nog een prachtige blogpost vol mooie fotos van de nieuwe Collection van Riviéra Maison.
Deze blogpost draagt de naam; `Lake Champlain`, in Noord-Amerika ligt Vermont, één van de mooiste plekken, het wordt niet voor niks `Green Moutain State` genoemd.
Vooral als het herfstachtige weer haar intrek neemt, neemt de natuur een prachtig, warm kleurenpalet aan, die je zeker terug ziet komen in deze Collection.

De Lake Champlain Collection is een Collection die bestaat uit stoere materialen zoals ribstof, jeans, tweed, leer en suède.
Bladmotieven en de Amerikaanse vlag komen terug in textiel en accessoires. 
Kom ik neem je mee en ervaar de geweldige sfeer van deze natuurlijke, warme Autumn Collection.


♥ 

Hihi..je ziet hier zelfs al de kerstboom staan, maar daar is het nu nog te vroeg voor!
Bladeren in prachtige goudgele en warm oranje kleuren dwarrelen door de showroom en strijken neer tussen mooie items, het stoere, houten krukje (zie foto hierboven) vind ik echt een eyecatcher in huis.
Ik ben weg van teksten in het interieur, dit krukje zou er heel goed bij passen met de tekst;
`Have a Seat` nodigt het zeker gasten uit om te gaan zitten!
In deze Collection zie je rattan ook veel voorbij komen, echt een item wat warmte uitstraalt en er een warme sfeer van maakt voor in je interieur, zie je de manden op de foto, wauw, deze zijn zo mooi.

En bij een prachtig interieur hoort een mooi rijkgevulde tafelschikking in herfst-sferen.
Op FB zag ik ook een heel mooie tafelschikking in herfst-sferen voorbij komen, meer in oranje tinten, deze in bruin tinten staat vooral in een chique en landelijk interieur heel stijlvol.

♥ 
♥ 

In de nieuwe Collection zijn ook weer wat nieuwe accessoires erbij gekomen, zoals deze houten knijpertjes met tekst, super leuk idee om ze aan je soepkommetje vast te knijpen.
Ook leuk om aan je servet het knijpertje te bevestigen met een bramentakje, ruikt het huis gelijk zo heerlijk naar het bos, vind je dat ook zo heerlijk dan heeft Riviera Maison een heerlijk nieuwe geur voor je ontworpen, de geur van de bossen met de naam; `Home Fragrance Aspen` (HIER)!

De woonkamer met het kleurenpalet in verschillende bruin-tinten vind ik echt een mooi plaatje, in ons interieur hebben we ook wat bruin-tinten, ik kreeg gelijk zin om te gaan stylen.
In een grote vaas op de salontafel staan gedroogde hortensia`s/annabella`s te stralen in hun eenvoud.
Op de schaal met windlichten liggen hier en daar wat kleine dennenappeltjes en gedroogde rozenbotteltjes te stralen, vooral als de kaarsjes aan gaan krijgen ze een warme glans.

♥ 
♥ 

Eén kussen sprong er bij mij gelijk uit toen ik deze Collection mocht gaan bewonderen en dat is het kussen in bladvorm, een prachtig bruine kleur en zo mooi gemaakt.
Zeker nu de herfst echt haar intrede doet ook hier in Nederland, harde wind, zo nu en dan een bui krijg je extra veel zin om je huis in herfst-sferen te brengen.

Naast de sfeerimpressies die ik je hierboven laat zien, kun je ook heerlijk aan de gang met pompoentjes, ook echt een herfst-item.
In mijn vorige blogpost schreef ik hierover, lees gerust nog even HIER terug als je het leuk vind.
In deze blogpost zou ik de winnares bekend maken die meegedaan heeft aan de Give-Away waar je o.a. pompoentjes winnen kon, de winnares is geworden:
`HILDE (van de blog HildeHaakt)`
van harte gefeliciteerd, Hilde! Zou je je adresgegevens willen sturen naar vestywo@hotmail.nl?
Bedankt voor het meedoen aan de Give-Away, ik hoop binnenkort weer een leuke Give-Away te organiseren op mijn weblog, houd haar dus in de gaten!

Wil je nog meer zien van de Lake Champlain Collection, ga dan zeker eens aan bij de Concept Store in Laren, echt een aanrader!?!
Wil je gelijk al shoppen, klik dan op deze link; `Lake Champlain Collection` !?!

Hieronder kun je een filmpje bekijken waarin Nico Tijsen (Creatief Directeur) je de nieuwe Collection van Lake Champlain laat zien.
Ik ben benieuwd of je het ultieme gevoel van
       `Life Is Better At The Lake`
gekregen hebt naar wat ik je allemaal heb laten zien?!

Ben je nog niet uitgekeken en gelezen, dan heb ik nog een leuke Give-Away voor je!
Bij een aankoop in één van de RM Stores krijg je het Magazine Autum/Winter 2016 cadeau.
Wordt gelijk clubmember, dan krijg je dit prachtige magazine thuis bezorgd, en ik kan je vertellen, ze is zo mooi en weer zo gaaf, ik blijf erin kijken en bladeren om steeds weer aan de slag te gaan met het stylen van ons huis, herkenning? Aanschaffen dus!




Dit leuke plaatje plaatste ik op mijn Instagram, daar ben ik veel te vinden en krijg je een exclusief kijkje achter de schermen bij Vestywo, benieuwd? Klik dan HIER om mij te volgen!

Ik wens je een fijne herfst-achtige dag!

Lieve-Groetjes,
Verie

6 opmerkingen:

  1. Wat een fijne collectie! Heel sfeervol, maar ook stoer inderdaad! Vooral de tafel vind ik heel mooi gedekt. En die kerstboom vind ik stiekem ook al heel leuk hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je leuke reactie, Annabel! Mooi allemaal he?! Hihi..toch wel? Daar komt nog een prachtige blogpost over (een winter/kerst-blogpost van RM). Fijne dag!

      Verwijderen
  2. Een mooie stoere en sfeervolle colectie weer, prachtig voor de herfst!
    De eerste kerstshows zijn al weer bijna klaar in de tuincentrums en andere winkels.
    Nog een beetje te vroeg voor mij!
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh..echt? Dat is wel heel vroeg ja..toch houd ik er wel van! Lekker kijken en ideeën op doen voor in je eigen `home`! Bedankt voor je reactie en een fijne dag!

      Verwijderen
  3. Wat leuk dat ik heb gewonnen! Ik ga je zo mailen.
    Mooie collectie. Bruin/wit past goed bij ons thuis. Ik vind het altijd erg leuk om te kijken naar mooie interieur spullen, maar thuis iets vervangen komt er niet vaak van. Het blad kussen vind ik trouwens ook erg mooi. Ik ben wel van de bomen en bladeren.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!