vrijdag 27 mei 2016

♥ TRIP: IG-Tour Groningen,..

   ♥

Zaterdag, 7 mei was het zover, de IGtour georganiseerd door Rensina (van de blog Mydailyteacup) en Hilgree (te vinden op @hilgreee) werd gehouden in Groningen.
Nu is Groningen voor mij echt te ver rijden, daarom besloot ik deze keer niet mee te gaan.
Wel hield ik de blogposten op de blog van Rensina goed in de gaten en ook de gezellige feeds op IG die voorbij kwamen over deze mooi tour.
Want dat ze het leuk gehad hebben, kan ik wel verklappen, ook kun je een verslag hierover lezen op de blog van Rensina: `IG Tour Groningen`.

Via IG en het blog van Rensina kwam de vraag wie het leuk zou vinden om een presentje in de goodybag te sponsoren.
Nu weet je vast wel dat ik goodybags echt heel erg leuk vind, alleen al de spanning wat er wel niet allemaal in zit en dat je lekker verwend wordt, vind ik het al waard om een goodybag mee te geven.
Daarom ben ik aan de slag gegaan om een mooi presentje voor in de goodybag te maken.

   ♥
   ♥

Ik haakte met byClaire garen, hartjes in twee verschillende kleuren.
Het patroon voor deze hartjes is super simpel en te vinden hier; `hartjes haken`.
Ik haakte 14 hartjes, 7 zachtroze en 7 oudroze.
Daarnaast ontwierp ik een klein kaartje met 3 verschillende teksten.
In mijn knutselkast vond ik deze roze knijpertjes en ik vond ze er precies bij passen, samen met het hartje is het een sfeervol kaartje geworden.

Zoals je kunt zien heb ik de foto gebruikt die ik een poosje terug op IG poste.
Samen met manlief waren we weg geweest en een mooie wandeling gemaakt door de natuur.
We kwamen toen langs een watertje met aan weerszijde prachtige inbloei-staande bloesembomen, het leek wel een sprookje, hiervan moest ik natuurlijk foto`s maken.
Zo mooi, zo echt, prachtig, echt genieten!

   ♥
   ♥

Ik stopte het kaartje in een doorzichtig zakje, daarbij deed ik trouwens nog een theezakje met munt-smaak, hihi..ik was ermee bezig en heel de woonkamer rook naar munt.
Zoals je weet houd ik erg van thee, verschillende smaken heeft voor mij de voorkeur, daarom heb ik gekozen om een theezakje erbij te doen.
Op de achterkant van het kaartje stempelde ik mijn logo nog, verder zo gelaten, zodat diegene het kaartje nog kunnen gebruiken.

Ik vond het erg leuk om te doen.
Krijg je nu gelijk ideeën en zou je het leuk vinden als ik dit ook voor jou maak?
Neem dan gerust contact met mij op door een mail te sturen naar vestywo@hotmail.nl.

Fijne dag voor jou!

Lieve-Groetjes,
Verie

14 opmerkingen:

  1. Aah wat leuk dit speciale blogje over de IGtour Groningen :)
    Lief dat je mij tagt.
    Enne je goodie was leuk en is goed ontvangen bij iedereen.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Rensina! Leuk ook om te horen dat de deelnemers er blij mee waren.

      Verwijderen
  2. Wat lief dat je dat gemaakt hebt. Ziet er mooi uit.
    Ik had ook graag meegegaan maar voor mij is het ook net te ver weg ;)
    Fijn weekend.
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief en leuk het pressentje voor de goody bag!
    Het lijkt mij wel leuk om een keer zo'n toer mee te maken.
    Wie weet komt het er een keer van.
    Fijn weekend.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is echt een aanrader, Gea! Zelf ben ik wel eens mee geweest naar Zwolle, erg genoten die dag. :) Wie weet komt er iets in je buurt wat je interesse heeft..

      Verwijderen
  4. mooi gemaakt die kaartjes met hartje en thee erbij Verie!!groetjes Debora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt er echt werk van gemaakt, leuk! Hoewel werk...ik denk dat het eerder hobbyen is, zo leuk vind je het om dit te doen, toch? Het ziet er in ieder geval zeer verzorgd uit!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Peetje! Lieve reactie en inderdaad meer hobby..hihi..het is zo leuk om te doen! :)

      Verwijderen
  6. hi Verie i love you house and you blog ,, you have a new follower
    Angelica

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!