vrijdag 26 februari 2016

♥ Swap: with Shawls,..

    ♥

Een nieuw `label` is eraan het blog van Vestywo toegevoegd.
Namelijk het label met de naam `Swap`, wat houd het woord swap nou eigenlijk in?
Kan je nog herinneren dat ik mee deed aan de swaps die Lynda organiseerde? (ze is trouwens voor diegene die hieraan mee willen doen weer bezig met een nieuwe swap, #instaswap2016springedition, je kunt je vanaf 1 maart inschrijven, om mee te doen ga je naar deze site; Instaswap ).
Goed, weer terug naar het begin, wat houd het woordje `swap` nu eigenlijk in?
Heel simpel, ruil, ik wil graag wat met je ruilen, dat is het idee achter het nieuwe label `swap`.

En wat wil ik nu ruilen met jou, hihi..de foto`s verraden het al.
Ik wil beginnen met een sjaals-swap, voor deze swap heb ik 3 sjaals uit de kast gehaald, lekker gewassen en uit laten wapperen in de wind.
Deze sjaals zijn in goede staat, niet kapot, lelijk of verkleurd, maar juist heel, fris en prachtig!
Ik wil de sjaals graag een nieuw leven geven bij iemand anders en dat doe ik met deze swap.

Jij krijgt mijn sjaal en ik krijg jou sjaal!

Ben je enthousiast geworden en wil je mee doen?
Onderaan dit blog lees je de voorwaarde en wat je mag doen om mee te doen!

    ♥
    ♥

De sjaals die ik ingezet heb om te ruilen zijn 3 verschillende sjaals.

Sjaal 1:
Een prachtige sjaal met als groot detail, als je de sjaal uitgespreid om de grond legt,een ansichtkaart.
De sjaal is off-white met hier en daar crème vlekjes, langs de rand is ze zwart met rood en blauw.
Aan de linkerkant staat er in het zwart een tekst geschreven en aan de rechterkant het adres een oude postzegel en een drukzegel in de kleuren zwart, rood en blauw.
De sjaal is gemaakt van katoen, is 140 bij 100 cm en is leuk in een punt te dragen.

Sjaal 2:
Een chique sjaal in de kleur taupe/donkerzee groen met verschillende bloemen/sterren motiefjes in de kleur crème en de letter LV.
Aan de twee zijkanten zitten franjes, gevlochten stof van de sjaal, vast.
De sjaal is 185 (zonder franjes) bij 85 cm en is leuk losjes om je nek te dragen.

Sjaal 3:
Ook een prachtige chique sjaal met een klassieke ruit in de kleuren crème, taupe, zwart en bruin.
Aan de twee zijkanten een groot rood vlak met zwarte ruiten erover heen.
De sjaal is 185 bij 90 cm en is ook leuk om losjes om je nek te dragen.

    ♥
   ♥

Kijk eens in je kast, heb je daar sjaals genoeg liggen en ook sjaals die je niet meer om doet, niet lekker vind zitten, niet staat bij je haar, geen kleding-setje erbij hebt, what ever..doe dan mee met deze leuke swap en maak ons samen blij!

Wat zijn de voorwaarde:
♥ De sjaal is in prima staat (geen scheuren, rafels, vlekken, e.d.)
♥ Eens geswapt, blijft geswapt!
♥ Verzendkosten zijn voor onszelf, ophalen geen probleem
♥ Wil je graag mee doen, maar kun je zelf geen afstand doen van je sjaals? Geef dan alsnog een reactie onder dit blog welke sjaal jij graag zou willen hebben, uit de reacties kies ik de winnaars uit die volgende week bekend gemaakt worden!

Wat mag je doen om mee te doen met deze swap:
♥ Kies de sjaal die jij wilt en reageer deze met cijfer in een reactie
♥ Stuur een mail naar vestywo@hotmail.nl met jou sjaal (die je wilt ruilen) in beeld en tekst

Deze swap blijft 1 week (tot 4 maart) online (open) staan, daarna sluit ik de swap.
De winnende-swappers krijgen bericht via een e-mail en over 2 weken (11 maart) publiceer ik een blog met daarin de winnaars van deze swap.
Ik stuur voor de uitslag, op dit blog, de sjaals naar deze personen en ik verwacht de swaps-sjaals voor de uitslag (11 maart) bij mij thuis, zodat ik ze kan fotograferen voor het eindresultaat op dit blog.

Ik ben heel benieuwd naar je reactie, doe je mee met deze leuke swap?

Fijne dag voor jou!

Lieve-Groetjes,
Verie

8 opmerkingen:

  1. Oh Verie,wat zou ik graag meedoen,ik de sjaalmadam,ik heb er hopen maar ik betrap me er op dat ik steeds naar veel dezelfde grijp dus heb ik er wel die ik kan ruilen.als ik mag meedoen??belgie???stuur ik jou deze week foto's naar u thuisadres(die heb ik hee),swappen lijkt me zo leuk,al 2maal gedaan op andere blog.mn voorkeur gaat naar je sjaal met lv op.ik hoor het wel of ik kan meedoen en indien ja doe ik mn best om foto's te sturen want ben wat grieperig.groetjes debora

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super leuk als je mee doet, Deborah! Stuur jou sjaal(s) maar door via een mailtje. Ik ben benieuwd!! :)

      Verwijderen
  2. ha ha wat leuk zeg,
    ik heb ook zoveel sjaal dat ik wel eens denk ,ik kan zelf wel sjaals verkopen!
    Ik ga gauw in mijn kast duiken...
    groetjes en je hoort nog!
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk, Esther dat je mee doet! Ik kijk uit naar je mailtje! :)

      Verwijderen
  3. Wat een leuk idee! Ik heb ook een sjalentik maar geen een waar ik afscheid van wil nemen ;)
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi..daar heb ik ook wel eens last van, deze sjaals die ik nu voor de swap gesteld heb die draag ik niet en ik heb er nog zooveeel, ;)!

      Verwijderen
  4. Wat een superleuk idee! Maarre...ik ben veel te gehecht aan mijn sjaals haha, allemaal met een eigen herinnering dus daar kan ik nooooit afstand van doen! Al zijn de sjaals op de foto allemaal heel gaaf!!
    Liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik begrijp dat dit echt een 'puntje' is bij vele..! Ik zal er over nadenken!

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!! ♥