vrijdag 11 december 2015

♥ Competition: Workshop bij Atelier Rozijntjes,..


Ik vind dat het weer tijd werd voor een leuke competition!

Maar eerst neem ik je mee naar een tijdje geleden.
Afgelopen herfst deed ik mee met de instaswap, super leuk om een ander blij te maken en dat je zelf heel blij gemaakt wordt door een prachtig pakketje te ontvangen.
Nadat de rust rond de instaswap bedaard was, stond er op de site dat er sponsors waren die voor een aantal nog een leuk presentje hadden en van dat aantal was ik er o.a. één van.
Ik kreeg een workshop naar keuze van 35 euro bij Atelier Rozijntjes aangeboden, aangezien dit super leuke Atelier in Maastricht zit en dit voor mij echt te ver is heb ik samen met Liza wat bedacht.
En dit is het geworden, we gaan jou blij maken (tenminste dat hopen we)!



We geven mijn gewonnen workshop aan diegene die het heel leuk lijkt om één van de super leuke workshops te gaan volgen bij Atelier Rozijntjes in Maastricht.
De workshops die nu online staan zijn: Workshops Atelier Rozijntjes
Heb je al een inspirerende workshop in gedachten, lees dan verder hoe je kans maakt:
♥ Wordt volger van mijn blog, Vestywo
♥ Schrijf een reactie onder deze blogpost dat je mee doet

Wil je echt heel graag winnen, dan maak je extra kans door ook mee te doen op de facebookpagina, daar gelden andere voorwaarde, lees deze dus eerst even goed door!

Ik ben benieuwd wie ik als winnaar bekend kan maken op maandag, 21 december 2015!
Meedoen kan tot maandag, 21 december 2015, 9.00u.

Succes en,

Lieve-Groetjes,
Verie

4 opmerkingen:

  1. Wat lief van je zeg!
    Leuk dat je je workshop weg gaat geven.
    Helaas ga ik ook niet mee doen, want het is toch ook echt te ver...
    Helemaal uit Groningen naar Maastricht ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ..dat is me nogal een eind, Rensina! Daarom geef ik ook de workshop aan iemand die er wel plezier aan kan beleven en die wat dichter in de buurt wonen als wij. :)

      Verwijderen
    2. Leuk idee om het zo te doen!
      Hopelijk komt het bij een terechte winnares!
      Groetjes, Lydia

      Verwijderen
    3. Dank je, Lydia, dat hoop ik ook! :)

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!! ♥