vrijdag 6 november 2015

♥ DIY: Eva`s Bakje vol Liefde,..

Eva's Bakje vol liefde

Vorig jaar kreeg ik veel de vraag hoe ik erbij kwam om `Eva`s bakje vol liefde` te maken en geven, vooral op fb, aangezien ik daar mijn taart heb laten zien.

Nu dacht ik, maybe wel een leuk idee om er dit jaar een blogpost over te maken zodat er nog meer mensen mee kunnen doen om andere te verwennen met een zelfgemaakte taart.

Je kunt allemaal mee doen, groot en klein, jong of oud, christen of niet-christen.
Op de site van de eoEva staat precies wat je mag doen.
Ook kun je op de site een label downloaden die je aan je zelfgemaakte taart kan bevestigen.

Volgende week zaterdag, 14 november 2015 is het zover.
Door heel Nederland (maybe wel daarbuiten) zie je dan blijde gezichten met prachtige taarten op hun arm om andere blij te maken.
Het leukste is als je je taartvorm mee geeft, zodat diegene een ander weer kan verwennen met een zelfgemaakte taart, zo blijft de vorm rond gaan en wie weet, komt de vorm wel weer bij jou terug?!

Als je mee doet is het leuk als je een foto maakt van de taart.
Deze kun je plaatsen op je fb-acount, gebruik dan de #bakjevolliefde.

Ik ben benieuwd hoeveel taarten ik zaterdag voorbij zie komen, laat je me het weten of je mee doet?

en

Maak jij verschil?

Fijne dag!

Lieve-Groetjes,
Verie

4 opmerkingen:

  1. Ik vind het een leuk idee. Heb er inderdaad al veel over gehoord.
    Misschien ga ik wel meedoen, nog even kijken. Volgend weekend ben ik heel druk (wanneer niet?)
    Super dat jij een bakje vol liefde gaat maken voor iemand.
    Ik vroeg me alleen af, moet je die ander zelf verzinnen of krijg je een naam op?
    Groetjes,
    Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je erover nadenkt om mee te doen, Barbera! Het is helemaal aan jezelf, wie jij vind dat hij/zij een steuntje kan gebruiken daarvoor maak je de taart. :)

      Verwijderen
  2. Leuk om te lezen dat je ook meegedaan hebt! Me too...;-)
    Fijn is dat om mensen blij te maken!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk, Henrike! As. vrijdag schrijf ik er een blog over,..:)

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!! ♥