vrijdag 11 september 2015

♥ Kant Haken,..


Vorige week won ik de give-away bij Meetje Lief!.
Meetje Lief! is druk in de weer met haken, borduren en naaien.
Vind je het leuk om haar weblog te bezoeken, neem dan een kijkje op Meetje Lief!.

Wil je weten wat ik gewonnen heb??
Het boek van Sascha, genaamd `kant haken`
Een super leuk boek met verschillende sjaals, poncho`s, een zeepzakje, onderzetters en nog veel meer.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er meer van verwacht had, de naam kant haken geeft mij de gedachten dat je kant gaat haken, dat is niet zo.
Het zijn gewone patronen die ook in andere haak-boeken beschreven zijn.
Verder is het een prachtig, overzichtelijk boek en zeker de moeite waard voor de hakers onder ons.


Hierboven foto`s die ik maakte uit het boek `kant haken`.
De wolkensjaal, super leuk en heel simpel, deze ga ik zeker een keer maken.
De handwarmers, daar ben ik dol op..nu de herfst in aantocht is, is dit ideaal voor op de fiets.
En uiteraard (ik hoor hier de meeste over) het kanten kraagje, te leuk en schattig om niet een keer gemaakt te hebben, voor bijvoorbeeld een bruiloft, super!


Ben je heel nieuwsgierig geworden en wil je weten wie Sascha is, haar weblog en waar je dit gave boek kan kopen/bestellen?!
Kijk dan op haar weblog; `A La Sascha`.

Vergeet je niet mee te doen met de give-away die ik vorige week online gezet heb?
Je kunt nog mee doen tot 18 september as.

Lieve-Groetjes,
Verie

13 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met dit prachtige cadeau.groetjes Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je gewonnen hebt! Kun je weer een hoop mooie dingen maken.
    Veel plezier met je cadeau.
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke give away heb je gewonnen. Zo te zien staan er hele leuke ideeën in om te gaan maken. Zelf heb ik ook veel gehaakt vroeger. Vestje, spreien en zelfs gordijntjes. Nu heb ik daar ook weer ideeën over, maar dan met kleden voor op de bank en mandjes. Maar eerst nog heel veel schilder en opknap werk in ons huis doen.

    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je dit gewonnen hebt, het boek is bij jou in goede handen terecht gekomen. En de komende maanden hoef jij je niet te vervelen (maar dat doe jij volgens mij toch al niet gauw ;-)).

    Fijn weekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met het winnen van dit mooie boek. Volgens mij zien we hier nog vele leuke creaties uit voortkomen de komende tijd. Het kon niet beter terecht komen, veel plezier met haken!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah Verie,gefeliciteerd hoor..
    Lijkt me een mooi boek..en precies iets voor jou..
    groetejs Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super lieve reacties, lieve volgers! Jullie maken mij blij! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat zien de handwarmers er mooi & heerlijk warm uit.
    Veel plezier van het boek, leuk dat je hem gewonnen hebt.
    Liefs, Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou Verie, jij kunt voorlopig weer even vooruit, zoveel keus als er in dat mooie boek te vinden is.
    Fijne dag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die handwarmers zijn echt onwijs leuk!
    Liefs,Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, Yvonne! Nu moet ik ze nog zelf maken,..;)

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!! ♥