vrijdag 25 september 2015

♥ Instaswap Fall-Edition 2015,..


Net als afgelopen lente doe ik nu mee met de herfst-swap.
Super veel zin, altijd een spannend momentje wie je krijgt en of je er wat mee kunt.
Afgelopen lente had ik een leuk iemand die ook qua stijl/smaak makkelijk was om daarvoor wat te maken, `k ben benieuwd of dat met deze swap weer is, fingers crossed! ;)

Weet je eigenlijk wel wat een swap is of zit je nu met grote vraag-ogen naar je beeldscherm te staren en weet je niet waar ik het over heb?
Het staat allemaal heel netjes en overzichtelijk beschreven op de site van instaswap.
Maar ik kan er ook een klein beetje over vertellen, insta staat voor instagram, dit moet je dus wel hebben als je besluit om mee te doen.
Ik had het ook niet en ik dacht, he, laat ik er eens één aanmaken met als gevolg dat het echt leuk is.
Vind je het leuk om mij te volgen?
Ik ben te vinden onder de naam @vestywo, ach ja, het kon niet anders. ;)

Oja, ik was wat aan het uitleggen, insta staat dus voor instagram en swap voor uitwisseling, in dit geval, uitwisseling van post.
Je maakt een pakketje voor iemand die je (waarschijnlijk) niet kent, alleen van een foto op IG en daar bekijk je waar ze van houd en wat ze doet, aan de hand daarvan maak je wat moois.
Meestal maak ik van alles wat, iets lekkers, iets leuks en iets uit de winkel.
Het pakketje stuur je op voor een bepaalde datum en dan is het spannend wat er bij jou op de deurmat valt, bezorgt wordt of speciaal bezorgt wordt.
Hiermee bedoel ik dat ik vorig jaar een onbekende man aan de deur had staan die een pakketje kwam afleveren van zijn vrouw die voor mij bedoelt was en het had iets met swappen te maken.
Hihi..echt leuk toch en zo lief! :)



Ik ben benieuwd, doe je ook mee?
Welke cadeautjes ik maak, koop en weggeef kun je bekijken op mijn IG-acount.
Het is trouwens wel van belang dat je IG-account op `openbaar` staat, anders kan je swapmaatje niks zien en je gaat niet snel even `volger` worden, valt een beetje op! ;)

Voor Huisje Kijken schreef ik ook een blog over de Instaswap, vind je het leuk om deze terug te lezen, klik dan op `HK-Instaswap-Fall-Edition-2015`.

Fijne dag en tot snel.

Lieve-Groetjes,
Verie

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!! ♥