vrijdag 17 juli 2015

♥ Styling: In the garden,..


Wat kan ik genieten van dit weer, ondanks dat ik vaak mag werken, maar als ik dan thuis kom, heerlijk..snel omkleden en dan lekker in de tuin.
Een poosje geleden heb ik een hoekje in onze tuin gestyled.
Al een poosje had ik deze witte pot (met muurvuller) eenzaam in de schuur staan en eigenlijk vond ik haar daar te mooi voor.
Daarom uit de schuur, hortensia van binnen erin en daar staat ze, heerlijk buiten te pronken!


Voor mijn verjaardag kreeg ik van vriendinlief een vuurkorfje, deze stond op ons lijstje, niet alleen om aan te steken, maar vooral om ermee te stylen!
Ik vind het veel te veel rommel geven en stinken..;)!

Bij de A. zag ik deze mooie doek voorbij komen in de kleuren groen/wit.
Deze heb ik over het bankje heen gedrapeerd, staat zo gezellig met de warme dagen.
Op vogelhuisjes ben ik dol, vooral witte en kleintjes!

Het is vakantie en dat merk ik goed op mijn weblog.
Daarom een korte blogpost zo dat je lekker weer snel van het mooie weer en je vakantie kan genieten.

Lieve-Groetjes,
Verie

15 opmerkingen:

  1. De Hortensia staat mooi in de witte pot. Zonde om in de schuur te laten staan! Leuk zijn de doeken van de A hé....
    Je hebt er echt een mooi hoekje van gemaakt.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om zo lekker buiten bezig te zijn en te stylen in zomerse sfeer!

    Geniet van de zomer!
    liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk hoekje zo!
    Mooie je bloempot trouwens.
    Fijne dag, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat het mooie weer aanbreekt, zodat je vaak de tuin in kunt na thuiskomst van het werk. Je hebt er een sfeervol hoekje van gemaakt. De doeken van de A. vind ik ook mooi. Thuis heb ik er ook één...die ligt in de kast. Daar moet ie bij thuiskomst maar eens snel vandaan komen ;-).

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor jullie lieve/leuke reacties, Ingrid, Rensina, Tjits en Anita!

      Verwijderen
  5. Een hele fijne vakantie gewenst!
    Moet goed komen in je tuin, die al zo mooi zomers gestyled is. Geniet!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, Judith, voor je lovende woorden! :)

      Verwijderen
  6. Zo'n zin om straks in mijn eigen tuintje aan de slag te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh..heerlijk, Claudia! Dat snap ik helemaal! :)

      Verwijderen
  7. Staat echt mooi met die vogelhuisjes, daar heb ik ook een zwak voor, ze zijn zo schattig!!
    Liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik geloof dat wij wel meer dingen gemeen hebben, Yvonne! :)

      Verwijderen
  8. een plaatje zo, de pot met hortensia, de huisjes, de korf en de doek niet te vergeten, die is wel heel erg leuk. Toch maar eens van dichtbij kijken de volgende keer :))
    Fijne zondag

    grtzz Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor jullie lieve/leuke reacties, Yvonne, Brigitte en Claudia! :)

      Verwijderen
  9. Gezellig hoekje heb je.
    En met de doek heb je me op een idee gebracht! :-)
    Fijne dag, Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk, Lydia! :) Bedankt voor je reactie!

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!! ♥