vrijdag 10 juli 2015

♥ Competition: Kinder Kamer Stylist,..


Het mag dan wel bijna vakantie zijn, maar een leuke `competition` is nooit weg, toch?

Voor deze blogpost zet ik de leuke website/blog;
in het zonnetje en kun je kans maken op mooie prijzen aangezien ze dit jaar 5 jaar bestaat.

Lees je verder?


`De styliste achter de website `kinderkamerstylist` is Jolien Kadijk (35). 
Vijf jaar geleden begon ze met het geven van kinderkameradvies.
Je vind op haar website/blog veel inspiratie voor de baby/kinderkamer, daarnaast geeft ze gratis advies, komt er elke week een nieuwe blogpost online met inspiratie en ideeën en kun je er gratis DIY`s downloaden.
Ook kun je op haar website online shoppen, deze webshop`jes staan gesorteerd op categorie, zoals kindermeubels, beddengoed, posters & kaarten, muurstickers, accessoires, etc.
De merken die je kan vinden op haar website/blog zijn, Fern Living, Inke, Minimei, 
Naco Trade en  Roomblush.`

Van Jolien mocht ik wat foto`s gebruiken om je een kijkje te geven in de wereld van de
`Kinder Kamer Stylist`.
De plaatjes zijn heel licht met veel kleur, kleuren die je echt gebruikt op een kinderkamer, veel pastel en zachte tinten.
Verder zie je de stijl vintage voorbij komen, door een oude vintage koffer onder een licht bedje of een mooi rozen karpet op de vloer te leggen geeft dat net even de sfeer.
Ook zie je veel dieren voorbij komen in verschillende kleurtjes, helemaal leuk!
Kijk je mee?

♥ 
♥ 

Waar wil jij gelijk heen als je deze website/blog gaat bezoeken?
Ik zet alvast wat linkjes voor je klaar:
♥ Webshop
♥ Blog

Speciaal voor het 5 jarig bestaan heeft Jolien een nieuwe website gebouwd, dat moet ook wel als je zo`n 50.000 bezoekers per maand krijgt.
Ik ben benieuwd of jij daar al één van was?!

En dan nu de competition!!!

Vorige week begon Jolien cadeautjes weg-te-geven op haar website/blog en dit gaat ze nog even volhouden.
Deze week heeft maar liefst 3 producten die ze weggeeft, zit er iets voor je tussen?


win kinderkamer spullen PSikhouvanjou

Een hanglamp, een opbergbak en een poster, dit alles van PSikhouvanjou.

Ga vlug naar de website (klik) en vertel dat je mee wil doen (deze actie hierboven is geldig tot vandaag), eind deze week/begin volgende week komt er een nieuwe actie.
Als het lukt, doe je dan de groetjes van mij?
Dank-je-wel alvast!

Lieve-Groetjes,
Verie

3 opmerkingen:

  1. ohla Verie,een kinderkamerblogje...krijg je zin om een kinderkamer in te richten..ik heb toch zeker niks gemist,hee!?ben je wat aan het plagen,hoor!want dit kan ook een onderwerp zijn die gevoelig ligt ook,ik weet dit niet..moet ik mee oppassen maar kon het toch niet laten je eventjes te plagen..en moest dit verkeerd overkomen mn excusses dan!groetjes debora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schattig al die kamertjes, ik heb zelf geen kinderen maar vind het wel altijd onwijs leuk om naar te kijken!
    Liefs,Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!! ♥