vrijdag 24 juli 2015

♥ Cherries and Flower,..


In de zomer is het voor ons `Cherries-Time` (kersentijd)!
De opa van manlief neemt vanuit de Betuwe kistjes vol met super, lekkere kersen mee.
Het zijn vaak de kersen die niet meer verkocht worden bij de standjes of in de winkels.
De slechte gooi je er maar uit, aldus Opa.
En of er veel slechte tussen zitten, ach nee, meestal kunnen we alle kersen gewoon opeten.
Heerlijk, een handje vol, in de cake, smoothie maken, noem maar op!
Wij genieten ervan, maar ook de buurt, we delen nogal eens wat fruit uit.

♥ 

Even een favoriet-foto`tje van mij ertussen met de kersen-oorbellen.
Hihi..dat deden we vroeger al, maar nu noch, je blijft kind he?! :)

In het gras stonden de mandeliefjes te stralen in het zomer-zonnetje, voor de foto heb ik er één geplukt en bij de kersen gelegd.
Een mooi wit bloemetje met een helder geel hartje, zo mooi!

Lust jij kersen, zo ja, wat maak je er allemaal mee?

Bedankt voor de reacties op mijn vorige blogpost, het zijn wat kleinere zoals je gewend ben, maar ook ik ben een mini-beetje in vakantiestand! ;)
Voor na de vakantie staan er weer lekkere, lange blogposten op de planning! :)

Fijne dag en tot snel.

Lieve-Groetjes,
Verie

10 opmerkingen:

  1. Oh wat heerlijk he al die kersen!
    Ik had laatst ook een zakjes gekocht en maakte er ijsjes mee in combi met griekse yoghurt.
    Op mijn blog staat vandaag toevallig het recept. Misschien iets voor jou? :)
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat klinkt ook goed. Ik ga eens een kijkje nemen, Rensina! :)

      Verwijderen
  2. Mmm lekker zijn ze altijd. Mooie foto's ook!
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd lekker, zeker van Hollandse bodem! Of bomen eigenlijk..haha! Geniet van je vakantie! Groeten, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh heerlijk kersen! Ze zijn ook altijd al mooi om naar te kijken, ik vind het heerlijk om warme kersen met ijs te maken als toetje!
    Liefs,Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 'zo' eet ik kersen niet maar bijvoorbeeld in optimel vind ik het erg lekker. mijn moeder is er gek op, ze staan er nu ook

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank voor de leuke reacties en tips, Cindy, Jacqueline, Yvonne en Robin! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Verie..
    Heerlijke kersen uit de betuwe he ??
    Ze smaken momenteel nog erg lekker..
    Hier familie daar wonen dus we eten ze ook regelmatig..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ben er helemaal gek op!
    mooie foto,s maakte je ervan
    groetjes, Inge R

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor jullie reacties Chris en Inge! :)

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!! ♥