vrijdag 15 mei 2015

♥ Lente-Sfeertje,..



Heerlijk, wat mogen we genieten van het mooie weer.
Lekker in de tuin bezig zijn, fröbelen aan de tuintafel en met mijn snoetje in de zon.
Ik geniet als de zon schijnt, het lijkt wel of de wereld dan een stuk groter is.

Als ik in de tuin ga fröbelen maak ik (meestal) geen grote projecten.
Al het gesjouw met spulletjes van binnen naar buiten vind ik maar niks.
Zo ook met deze gehaakte bloemetjes in twee kleuren aan een stokje.
Het idee kreeg ik van byClaire die een bloemenworkshop gaf en met gehaakte bloemetjes zelf al lekker aan de slag geweest was.
Met een bolletje grijs en wit garen en een haaknaald heb ik me geïnstalleerd in een tuinstoel, met de zon op mijn snoetje ben ik aan de haak gegaan.



Dit als resultaat!
Grijs / witte bloemetjes, de bloemetjes heb ik aan de bovenkant van een lange satéprikker vastgemaakt, je zou eventueel de satéprikker in de kleur groen kunnen spuiten.
Zelf vond ik dit mooier, houtkleur met grijs/wit, i love it! ;)

De bloemetjes gingen mee in het pakketje voor de blogswap, wil je zien wat ik nog meer gemaakt heb, klik dan op; Blogswap2015springedition en bewonder.
Ook heb ik mee gedaan aan de instaswap, als je wil zien wat ik gemaakt heb en wat ik kreeg kun je een kijkje nemen op mijn IG-account; @vestywo.


De wasknijper maakte ik zelf van tape en bloemetjes-plakkertjes.
Tussen de wasknijper een mooi label met hart en het geheel op een magazine van RM.
Naast het RM-magazine is het online HK-magazine ook leuk om te lezen, klik op de pagina
  Blogger HK voor meer informatie!

Nog een leuk nieuwtje,.. ik heb weer wat gewonnen!!! :)
(Hierover later meer,..!)

Lieve-Groetjes,
Verie

20 opmerkingen:

  1. Leuk gemaakt Verie. En de tuin is er inderdaad een heerlijke plek voor, wij hebben daar vanmiddag ook zo genoten van de zon.

    Fijn weekend. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je weer heerlijk creatief bezig geweest zeg... en met heel mooi resultaat. De bloemetjes zijn echt helemaal schattig...
    Ik wens je een heel fijne avond en een heel mooi weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. van het zonnetje is 't genieten,maar van jou bloempjes is het supergenieten!
    ze zijn mooi en je zult er lang kunnen van genieten want die kunnen niet verwelken,knipoogje!
    fijn weekend nog en groeten debora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve reacties! Dank jullie wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat haak jij toch mooie dingen. Mooie kleuren ook, ik hou ook van wit met grijs.
    liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke bloemetjes. Heerlijk als je dat lekker in de tuin kunt maken, lekker in het zonnetje!
    Fijn weekend!
    Groetjes,
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank-jullie-wel voor jullie lieve reacties! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooi weer Verie! Ik vind de kleuren ook prachtig en dan inderdaad het stokje in de houtkleur houden, gaaf idee!
    Veel liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ..dank je, Yvonne! Lekker sober, maar toch een tikje romantische!! ;)

      Verwijderen
  9. Superleuk gedaan!
    Net een bosje bloemen, maar dan staan deze lekker lang en hoeven geen water ;)
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ..heerlijk en super makkelijk! ;)! Bedankt weer voor je reactie, Rensina!

      Verwijderen
  10. Wat een prachtige dingen maakte je weer .... en die kleuren .. zooo mooi !!!

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontzettend leuk die bloemetjes! Een heerlijk klusje om buiten te doen.
    Fijne zondag. Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige decoraties, in vind die kleuren ook echt mooi! Een echt leuke blog heb je hier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dank voor de lieve reacties, Aleta en Agata! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heerlijk lijkt me dat als je zulke dingen kunt haken. Heb laatst 1 haakles genomen maar ben te ongeduldig daarin. Wil dan meteen allerlei dingen gaan maken maar dat lukt natuurlijk niet na 1 lesje! Fijn om weer lekker buiten te genieten. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik snap het helemaal. Zelf ben ik ook van de snelle werkjes in het haken. Blijven proberen, Pascale, dan vind je het vanzelf te gek! :)

      Verwijderen
  15. Wat een leuke bloemetjes en zo heerlijk om te maken, helemaal met je snoetje in het zonnetje:)
    Vandaag heel veel buien gehad, zelfs met hagel, maar vrijdag beloven ze weer een mooie lentedag, dan kunnen we weer lekker buiten genieten!

    Liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ..nou, het onweert hier zelfs! Op naar vrijdag dan maar, Tjits! :)

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!! ♥