vrijdag 3 april 2015

♥ Dinner with Easter,..


Een poosje terug vond ik een super, leuke webshop op internet.
Ja duhh,..denk je nu, dat is meestal zo, en dat klopt, ik was niet op zoek, maar toch iets heel leuks gevonden, namelijk de webshop van Jetjes & Jobjes.
De oprichtster van dit bedrijfje verkoop o.a. creatieve artikelen om je tafel gezellig te maken en om je etenswaren een sprankelend tintje te geven.
Nu ben ik dol op *gratis*, hihi..welke Nederlander niet?!
In de webshop van Jetjes & Jobjes kun je printlabels bestellen (*gratis*) om je tafelschikking een mooi Paas-tintje te geven.
Wil je ook de (*gratis*) printlabels bestellen, ga dan naar; `Pasen Pastel Printlabels`.
Deze printlabels zijn gemaakt in vrolijke, felle kleuren, zoals je nu wel weet is dat niet echt mijn ding.
Voor eigen gebruik ging ik aan de slag met zwart, grijs en wit.
Hoe ik dat gedaan heb, laat ik je hieronder zien,..


Ik printe de printlabels in het grijs/wit uit (of moet ik zeggen, zwart/wit?).
Met zwart/wit slagerstouw, het stickerapperaatje van de H.ema en een zwarte stift ben ik aan de slag gegaan.
Op de labels heb ik hartjes gemaakt met een zwarte stift, een stukje slagerstouw aan het uiteinde, zodat je het labeltje ergens aan kunt ophangen en mijn naam met het stickerapperata maakt het compleet.
Het menukaartje die op het bord ligt heb ik eerst nog op een stukje grijs karton geplakt, zodat deze wat steviger werd.
Ook hieraan aan het uiteinde een stukje slagerstouw, maar dit meer voor de sier.

Op de website van Jetjes & Jobjes kun je ook een blog lezen, hierop schrijft B.rigitte wat er nieuw is in de webshop en wat je er mee kunt doen, ook komen er zo nu en dan printlabels voorbij.
Wil je een kijkje nemen op haar blog, ga dan naar; `Jetjes & Jobjes-Blog`

Hieronder zie je dat ik de cupcakevorm gebruikt heb voor het eitje.
Aan de achterkant van het eitje heb ik twee witte veren geplakt, zodat het net twee oortjes lijken.


Zoals je kunt zien heb ik mijn weblog veranderd, graag wilde ik een website uitstraling, zodat je makkelijk alles kunt bekijken en het heerlijk overzichtelijk is.
Er komen nog wat pagina`s bij en ik heb wat pagina`s verwijderd, deze werden weinig bekeken en het staat dan alleen maar in de weg.
Ik ben benieuwd wat je ervan vind, laat het me weten door hieronder een reactie te plaatsen.

Ik wens je fijne Paasdagen (en ja, ik mag weer gezellig werken) en tot de volgende keer.

Lieve-Groetjes,
Verie

17 opmerkingen:

  1. je hebt het weer mooi gedaan Verie!mooie paastafel!!
    fijn paasweekend! Debora

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ..dank, Debora! Zo leuk om steeds weer een reactie van je te lezen. Jij ook goede Paasdagen toegewenst!

      Verwijderen
  2. Wat leuk dat je voor gratis labels bij deze webshop terecht kon. Dat is aan jouw creativiteit wel besteed.

    Ik wens jou ook hele fijne paasdagen! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er gezellig uit!
    Ben je ook gaan volgen, je plaatst altijd zulke lieve reacties bij mij :)
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welkom op mijn weblog, Rensina! Leuk dat je mij bent gaan volgen,..

      Verwijderen
  4. Oh Verie,wat een leuke paasdecoratie..ik hou ervan..
    Nu binnenkort maar eens een printer kopen..zie zoveel leuke dingen..
    Hele fijne paasdagen..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, Chris dat is zeker nodig dan,..;)! Pas was bij ons het inkt op, dan merk je pas hoe vaak je de printer gebruikt!

      Verwijderen
  5. Bedankt voor jullie lieve reacties!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk gedaan! Jij ook fijne dagen.
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Handig zo'n gratis labels! Jij maakt er ook meteen iets heel sfeervols van.
    Fijne Paasdagen!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor de fijne reacties, Peetje & Cindy!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Verie,

    Wat een eer Verie dat ik met mijn webshop Jetjes & Jobjes op jouw blog sta.!!! Fantastisch om te zien hoe je de printables gebruikt naar eigen stijl en smaak. Heerlijk al die creativiteit.

    Ik wens je fijne paasdagen en nogmaals bedankt voor je lieve woorden

    Groetjes,
    Brigitte
    Jetjes & Jobjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ..bedankt voor je lieve reactie, Brigitte! Geen dank hoor, je hebt zo`n leuke webshop! Ik hoop hiermee dat er vele je website gaan vinden, bekijken, volgen en een bestelling plaatsen in je webshop. Jij ook fijne Paasdagen,..

      Verwijderen
  10. Wat is het mooi geworden Verie! Je blog bedoel ik, maar ook je paasdeco's.
    Jetjes&Jobjes ken ik al; heb er al eens wat besteld eind vorig jaar.

    Heel fijne paasdagen gewenst, ook al moet je werken :-)

    Lieve groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave ideen allemaal, jouw blog is echt 1 grote inspiratiebron!
    Veel liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ..en nog meer lieve woorden, dank, Yvonne! Zo kan ik goed de dag en onze vakantie beginnen! :)

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!! ♥