vrijdag 13 maart 2015

♥ Instaswap Spring-edition 2015,..



Jaaahh,..en ook hieraan gaat Vestywo mee doen!
Vanaf vrijdag, 6 maart is de site online gegaan en wat ik mee kreeg is dat de teller voor de instaswap rond 8.00u `s morgens al op liep naar de 450.
En als je je nu af vraagt waar ik het eigenlijk over heb en wat er zo bijzonder is aan het getal 450 dan ga ik je dat hieronder haarbreed uitleggen.

De Instaswap/Blogswap/Kidsswap wordt georganiseerd door Lynda Hovens van de weblog;
(Even tussendoor, ik doe ook mee met de blogswap, maar deze is niet zo groot als de instaswap, schijnbaar zijn er meer bloggers over gegaan op instagram?
Deze blogswap mag rond 20/21 maart verstuurd worden, ik hoop hiervan ook een blogpost te schrijven.)

Okee, ik viel even terug, en hier ben ik weer met de uitleg over het swappen.
Een swap is een uitwisseling van leuke, mooie, mag zelfgemaakte en anders zelf gekochte artikelen.
Je krijgt van de organisator een naam, adres en link (in dit geval van het instagram-account) door en wanneer je de swap uiterlijk op mag sturen.
De organisator verwacht van alle deelnemers een foto op instagram met de #instaswap2015springedition.
Je mag zelf weten of je brievenbuspost of pakketpost verstuurd, de voorkeur gaat uit naar brievenbuspost.

Ik heb dit nog niet eerder gedaan via deze website, wel met andere sites en die vielen vaak tegen.
Zelf vind ik het heel leuk om iets speciaals te maken voor diegene en ik maak daar een heel werk van, als je dan merkt dat er iemand anders geen of nauwelijks werk eraan gehad heb, dan is dat iets minder leuk.
Ik heb deze website afgelopen jaar gevolgd en ik kan je vertellen dat er echte liefhebbers mee doen, die een mooie, waardevolle swap versturen, echt de moeite waard!

Heb ik je wakker gemaakt, ben je dol op leuke pakketjes krijgen en wil je iets speciaals voor iemand anders maken?
 Neem dan een kijkje op de website:
en meld je aan, dit kan van 7 maart tot 28 maart 2015, daarna sluit het aanmeldsysteem zich automatisch en is het niet meer mogelijk om je in te schrijven.
(Het is ook niet mogelijk om per mail je in te schrijven, alleen via de site.)

Ik ben benieuwd of je mee doet en wie weet maken we elkaar blij met een mooie instaswap-springedition?!

Fijne dag allemaal en tot snel.

Lieve-Groetjes,
♥Verie♥

9 opmerkingen:

  1. Ik doe voor de derde keer mee met de blog editie...helemaal leuk!
    Mijn swap ligt al te wachten om op de post te gaan...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ..super leuk! Ik ben er nog mee bezig, het is zo leuk om iemand blij te maken,..

      Verwijderen
  2. Leuk, ik heb me ook weer ingeschreven!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ..super! Wie weet hebben we elkaar wel?! Veel succes,..

      Verwijderen
  3. Klinkt erg leuk! Ik ga me er eens in verdiepen.
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ..het is ook erg leuk, Cindy! Ik ben nu dan bezig met de blogswap, bijna klaar. Vandaag de laatste hand eraan leggen en dan kan alles in de envelop. As. vrijdag mag deze met de post mee..super leuk! Ik ben benieuwd of je mee gaat doen?!

      Verwijderen
  4. Hoi hoi,
    ik heb je genomineerd voor de Liebster Award! :)
    Je leest er meer over op mijn blog.
    Ik vind het leuk als je meedoet, maar voel je zeker niet verplicht!
    Liefs,
    Angela
    www.angelshandmadewithlove.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Verie,ik heb je pakje ontvangen..heel erg bedankt..
    Morgen maak ik hem open en maak ik er foto's en een blogpost van..was nu te donker..
    Lieve groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn, Chris! Ik ben benieuwd wat je ervan vind?!

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!! ♥