dinsdag 24 maart 2015

♥ Blogswap2015springedition,..


Eindelijk kan ik je vertellen over de blogswap2015springedition.
Ik heb twee weken terug een blogpost geschreven om je aan te melden voor de instaswap, heb je dit gedaan, laat het me weten?!
Dit is de blogswap, iets anders als de instaswap, maar toch ook weer hetzelfde.
De blogswap gaat onder bloggers en de instaswap onder de instagrammers (eigenlijk ook bloggers).
Voor allebei heb ik mezelf trouwens aangemeld, ik heb de smaak te pakken en vind het veel te leuk om andere blij te maken met een zelfgemaakt en samengesteld pakketje.
Want ja, het is toch een pakketje geworden, ik had teveel gemaakt/gekocht wat door de brievenbus kon en dan krijg je dat, wat geeft het?!
Hieronder laat ik je zien wat ik allemaal in het pakketje gedaan heb, kijk je mee?


2 tasjes met doilies en tekst 2 kaarsen in de kleuren grijs en zwart  gehaakt wit fotolijstje stoffen vogeltje 5 prikkers met gehaakte bloemetjes in de kleuren grijs en wit gloeilamp van ijzerdraad pollepel met een hart gehaakt armbandje in de kleur zwart potlood met het label van de blogswap stoffen huisje in de kleuren zwart en wit met de tekst home ah-moestuintje houten huisje met zinken label en tekst huisje nr. 18 strijkkralen ster in de kleuren grijs en wit strijkkralen huisje in de kleur zwart letter C van ijzerdraad omwikkeld met wol in de kleur grijs 2 knijpertjes met tape in de kleuren zwart en wit met zilveren bloemetjes 


Je wilt natuurlijk weten wie ik blij mocht maken met dit pakketje?!
Chris van de weblog Pure by me is de gelukkige, ofnee, dat moest ik nog afwachten, maar dat ze er blij mee is kun je lezen in haar blogpost, `Wauw` op haar weblog.
Zoals je kunt zien op de foto`s heb ik veel zelfgemaakt, dit is zo leuk om te doen.
Het houten huisje heb ik ook voor ons zelf gemaakt, deze hangt nu bij de voordeur aan de krans.
Ik ben benieuwd waar het huisje bij Chris komt te hangen/staan.
Met ijzerdraad mooie woorden of figuren maken is echt heel leuk om te doen, probeer het eens uit, het kan bijna niet verkeerd gaan.
Ik maakte voor Chris een gloeilamp en de eerste letter van haar naam, C.
Wil je weten waar ik mijn inspiratie vandaan haalde om voor Chris goed te verwennen?
Eerst heb ik haar weblog uitgeplozen om tot de ontdekking te komen waar ze van houd, daarna ben ik Chris gaan opzoeken op pinterest, op één van haar borden stonden mooie diys die ik toegepast heb op deze blogswap!


Hierboven zie je hoe ik de zelfgemaakte creaties e.d. ingepakt heb, want dat is bijna het leukste van het geheel, inpakken!
Bij de H.ema verkopen ze al een poosje de lettertang, deze stond op mijn verlanglijstje en voor dit project kon ik het niet laten om ze aan te schaffen en wat ben ik er blij mee.
Bijna elke ingepakte creatie kreeg een woordje of zinnetje mee, heeft Chris wat te lezen, dacht ik zo!

Afgelopen vrijdag, 20 maart (lentedag) heb ik het pakketje op de post gedaan.
Bij het postkantoor kreeg ik gelijk een compliment dat de envelop er al zo mooi uit zag, ze vond het eigenlijk jammer om de postzegel erop te plakken, hihi..leuk toch?

En uiteraard ben je heel benieuwd wat ik gekregen heb?

Okee, houd je vast, want daar komt het..


Hoogstpersoonlijk werd mijn blogswap bezorgt door de man van mijn swapfriend.
Hoe leuk is dat (en wat was hij goed op de hoogte :) ), echt heel leuk, Pascale!
Want, ja, ik kreeg een prachtige blogswap van Pascale van de weblog, Indruk.
Deze weblog kende ik niet en zij kende mijn weblog niet, daarom vond Pascale het best moeilijk te verzinnen waar ik van houd, nou als je mee kijkt heeft ze het heel goed geraden.


De kleuren zwart, wit en zilver en wood, dat komt bij mij altijd goed aan.
Sommige cadeautjes waren mooi ingepakt, bijna zonde om ze te openen, maar mijn nieuwsgierigheid was niet meer te houden, aangezien ik al bijna het pakketje opgemaakt had voordat ik me bedacht dat er ook foto`s van gemaakt moest worden. 
Het cadeautje op de foto had dezelfde vorm van mijn cadeautje die ik voor Chris maakte, het zou toch niet hetzelfde zijn, dacht ik nog..en ja, ook een bordje met tekst.
Echt zo leuk, ze hangt bij ons in de slaapkamer naast een ander tekstbordje die ik zelf maakte.
Bij het pakketje zat ook een geurtje voor in het interieur, en ze ruikt lekker, jammer dat je dat niet kan ruiken.
Lieve Pascale, hartelijk bedankt voor de prachtige blogswap, ik ben er heel blij mee.
Vind je het leuk om te zien hoe Pascale een blogpost geschreven heeft over haar blogswap, lees dan;

Dit was een doordeweekse blogpost wat ik zo nu en dan wil proberen te doen.
Ik schrijf zo-i-zo elke vrijdag een blogpost, maar zo nu en dan eentje tussendoor kan vast geen kwaad, dacht ik zo.

Je kunt je nog inschrijven voor de INSTAswap op www.instaswap.nl, dit kan tot 28 maart as.
Doen hoor, het is zo leuk om mee te doen!

Lieve-Groetjes,
♥Verie♥

23 opmerkingen:

  1. Je hebt een super leuke swap op je deurmat gekregen...en verstuurd!
    Ziet er allemaal erg leuk uit!
    Ik ben nog wachtende..vandaag nog niet..jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahh..jammer is dat! Ik hoop voor je dat ze snel binnen komt! Dank voor je lieve berichtje!

      Verwijderen
    2. Binnen...om 17.00!
      Morgen een post van maken;)

      Verwijderen
    3. Super!!! `k Ben benieuwd door wie je verwend ben en wat je gekregen hebt. Ik kom morgen even snuffelen op je blog hoor..:)!

      Verwijderen
  2. Ik heb een keer een give away bij Pascale gewonnen en ik weet nog goed dat dat ook met veel aandacht was ingepakt. Maar niet alleen haar pakket, ook jouw pakket ziet/zag er prachtig uit.

    De laatste keer dat ik aan een swap heb meegedaan, heb ik niets van de ontvanger vernomen terwijl ik een fraai pakket de deur uit had gedaan. Daardoor ben ik niet zo enthousiast meer maar eigenlijk is dat jammer. Tenslotte is niet iedereen zo.

    Geniet maar lekker van je mooie spullen! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ..jaha..het zag en was echt heel verzorgt! Jammer dat je een nare ervaring gehad hebt met het swappen, Ingrid. Dan begrijp ik ook dat je niet zo snel weer mee doet. Ik heb dit gehad met gewoon brieven swappen (zeg maar), daarom ben ik daar mee gestopt. Probeer het deze keer nog eens, ik gun het je dat je iets moois op je matje krijgt!! :)

      Verwijderen
  3. Niet alleen wat jij kreeg, maar ook wat je verstuurde zag er heel mooi uit.
    Altijd een feestje om zo iets door de bus te krijgen.
    Het blijft een leuk idee.
    Jij hebt er heel veel aandacht aan besteed, dat zal zeker door Chris gewaardeerd worden.
    De instaswap is toch alleen voor mensen met een Instagramaccount??

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ..de instaswap is inderdaad alleen voor mensen met een IGadres, de blogswap is voor mensen die een weblog beheren. Je kunt ook een IG-adres aanmaken en daar je weblogadres opzetten, kun je toch mee doen. Bij mij staat er ook niet echt heel veel bijzonders op..;)

      Verwijderen
  4. Zo wat eenmooi pakket heb je gemaakt en ontvangen. Heerlijk, wat een verwennerij. Zo leuk als er iets op de mat ligt! Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, dan wordt je blij als je zoiets leuks op je mat vindt! Wat een gezellig én mooi pakket heb je gemaakt. Maar ook jij bent heerlijk verwend. Dan loop je toch de hele dag met een big smile rond! Geniet er lekker van!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo! Ik zag dat je bij mij een nieuwe volger bent geworden! Wat leuk, voel je hartelijk welkom..!
    Ik heb me ook aangesloten bij jou rij met volgers heel leuke dingen maak jij ook zeg!
    Ik ben erge fan van zelfgemaakte attenties! Je kan er zoveel meer inleggen dan wanneer je iets koopt in een winkel (hoewel dat natuurlijk ook altijd uit een goed hart komt) Maar je snapt wel wat ik bedoel denk ik ;-)
    Ik heb bij veel andere blogs ook gekregen attenties voorbij zien komen! Leuk initiatief!

    Fijne avond verder!
    Hartelijke groetjes van Priscilla
    diybypepris.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ..voel je ook welkom op mijn weblog, Priscilla! Inderdaad is een zelfgemaakte creaties met liefde gemaakt, tenminste bij mij wel..;)!

      Verwijderen
  7. Wauw wat een werk! Tof :) allebei de pakketten trouwens.
    Ik doe mee met de instaswap! Al helemaal zin in, al hoop ik op een makkelijker persoon dan vorig jaar. Eerst heel lang gesloten account en daarna erg weinig info. Komt vast goed!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ..oh, dat is eritant, terwijl het super duidelijk uitgelegd wordt, eigenlijk zou je dan niet mee moeten doen, maar goed, wie ben ik om daarover te beslissen?! ;) Succes..

      Verwijderen
  8. Jullie hebben er allemaal een hoop werk van gemaakt; wat een fraaie cadeautjes zeg!
    Heel leuk en spannend om het uit te pakken natuurlijk!
    Lieve groeten, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijnigheid!! Zowel het verzonden als het ontvangen pakketje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ontzettend leuk! Hoe meld je je voor dit aan? Ik heb me wel aangemeld voor de instaswap. Nu al zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ..de blogswap is nu voorbij, we gaan ons nu voorbereiden op de instaswap. Leuk dat je je aangemeld hebt. Houd de weblog van Lynda goed in de gaten, daar plaatst ze op wanneer er een blogswap komt. Bedankt voor je berichtje!

      Verwijderen
  11. Wat een leuke blog heb je zeg super, ik ga je volgen! groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank, Mirjam! Van harte welkom op mijn weblog..

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!! ♥