vrijdag 6 februari 2015

♥ Landelijke touch met hyacinten,..

♥ 

Wat klinkt deze titel hé, zo deftig, maar dat ben ik niet hoor.
Een heel gewoon dorpsmeisje, die even echt geniet van het o-zo heerlijke zonnetje.
Hoe is dat bij jou?

In onze vensterbank staat een super leuk houten kistje, daarop heb ik een bruin/wit geruit BB-ruit-stofje neergelegd en daarop een pot (die ik bewerkte met muurvuller) en daarin,...
De hyacinten en wat ruiken ze lekker, nu ik dit zo zit te typen, vind ik het jammer dat je de geur niet kan ruiken.
Of heb je zo ook in huis staan en weet je waar ik het over heb?

♥ 
♥ 

Het zonnetje schijnt heerlijk naar binnen en de hyacinten genieten mee in het zonnetje.
Ik was bang dat de plaats waar ze nu staan te warm zou zijn, maar dat valt mee.
De verwarming zit net voor de vensterbank, doordat ik de pot met hyacinten op een houten kist geplaatst heb, komt de warmte niet gelijk bij de hyacinten.
Van bloemen wordt ik heel vrolijk, jij ook?

Op Pinterest heb ik een nieuw bord aangemaakt met de naam; Flowers.
Op dit bord pin ik foto`s die ik zelfgemaakt heb, bloemen fotograferen vind ik heel leuk om te doen.
Er staan nog veel meer leuke borden op Pinterest, ook wat borden die ik deel met andere, kom even langs om te zien of er wat voor je tussen zit?!

♥ 

Gister was de sluiting van de `Competition, Envelope with love`.
Er zijn best wat reacties binnen gekomen, toch had ik meer liefde verwacht.
Ik begrijp ook dat het een drukke tijd is, daarom vergeef ik het je. ;)
Er zijn in totaal 7 mensen die meegedaan hebben, ik heb wel meer reacties gehad, maar daar stond niet in of je mee deed, daarom ik heb ik deze niet meegerekend.
Het was heel moeilijk om te kiezen, er zaten heel serieuze reacties bij, gelukkig heb ik 4 pakketjes die ik weg kan geven.

De winnaressen die ik een pakketje ga versturen zijn geworden:
Bianca (stille volgster) 
Mariëtte (van de weblog macreacards)
Eefie (o.a. van de weblog Whatsinaday)
Angela (van de weblog Angelshandmade)

Van harte gefeliciteerd met het gewonnen pakketje!
De andere niet getreurd, je kunt de kaarten eventueel in mijn shop bestellen, wie weet win je de volgende keer wat.
Want er komen nog veel meer leuke `competitions` op mijn weblog voorbij.
Genoeg ideeën, soms veel te veel, mijn hoofd stroomt over..whhaaaa...;)! 

De pakketjes zou ik 13 februari as. versturen, dit doe ik niet, omdat je anders zo weinig tijd hebt om het pakketje weer klaar te maken zodat de ontvanger het pakketje op 14 februari ontvangt.
Daarom stuur ik de pakketjes maandag, 9 februari as. met de post mee, dan heb je ze lekker op tijd in huis en kun je nog even zien wat je er precies mee gaat doen.
Wil je mij dus voor maandag, 9 februari een mail sturen met je naam en adres, alvast bedankt!


Ik wil je hartelijk bedanken voor de getoonde interesse in mijn vorige blogpost over de IG-Tour, Wowiee wat een super, leuke, lieve reacties kwamen hierop binnen.
Zo leuk om te lezen, heb je deze blogpost nog niet gelezen en weet je nu niet waar ik het over heb, scroll dan snel verder en je komt er vanzelf.

Fijne dag en tot snel.

Lieve-Groetjes,
Verie

11 opmerkingen:

  1. Ik heb hier ook zo'n heerlijke geurende pot staan. Gaaf dat ik heb gewonnen , ik stuur je gelijk een mailtje. Alvast bedankt! Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ..je bent zo lekker snel steeds, Mariëtte!

      Verwijderen
  2. Bij mij staan er nu narcisjes..die geuren niet zo.. maar brengen wel de lente in huis!
    Heerlijk de zon die de kamer binnen schijnt..alleen moet ik nu heel snel gaan stoffen want ik zie ook allemaal stofjes dwarrelen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn hyacinten zijn inmiddels lelijk geworden, maar ik weet natuurlijk wel hoe lekker
    ze ruiken! Leuk idee om ze op een kistje te zetten in de vensterbank.
    Ik heb niet meegedaan aan de 'competition', omdat ik meestal iets van eigen hand wil geven
    aan iemand, maar jouw idee was natuurlijk wel hartstikke mooi!
    Liefs en een heel fijn weekend! Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toevallig heb ik vanmiddag weer nieuwe bollen gehaald, de vorige waren niet mooi meer, maar ze hebben inderdaad ook een heerlijke geur verspreid. Ik vind het altijd een klein feestje om ze in huis te hebben, ook omdat ze voor mij een voorbode zijn van het naderende voorjaar.

    Fijn weekend Verie. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat staat het leuk een pot vol, ze ruiken zo heerlijk en het is echt een voorbode van de lente.
    Ik geniet van afstand mee.
    Wat leuk dat ik een pakketje ontvang, ik ga je mailen, dan kan ik mijn post op tijd versturen!!!

    Dank je wel.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig die hyacinthen zo in het zonnetje, in zo'n mooie pot....
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie foto's Verie!ze staan hier op een tafeltje naast mij ook lekker te ruiken(paarse-vond ik wat speciaal).ik waag dan weer nog eens mn kans bij je volgende competitions,knipoog!
    fijn weekend debora

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk dat ik je pakketje mag ontvangen! Ga je een mail sturen!
    Goed weekend groetjes Bianca
    Nu geen stille volg ster meer :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!! ♥