vrijdag 13 februari 2015

♥ DIY: Bloemetje inpakken,..



Heerlijk, ik heb lang weekend,..volgende week donderdag hoef ik pas weer te werken.
Hiervan ga ik zeker genieten.
Afgelopen week mijn nieuwe naaimachine opgehaald, deze ga ik uitproberen en lekker uitrusten en wie weet,..genieten van het zonnetje!

Morgen is het Valentijnsdag, doe jij hier ook aan?
Eigenlijk doe ik hier niet zoveel mee, gewoon een lekker ontbijtje en een kaartje per post voor manlief, maar dit keer is het anders,..
(Hierover later meer, aangezien het een `suprise` voor manlief is!)

De pakketjes van de competition `Envelope with love` zijn verstuurd en van alle 4 de winnaressen heb ik bericht ontvangen dat het pakketje binnen en in de smaak gevallen is.
Zo leuk om dat te horen, ik had er ook een woord van ijzerdraad bij gedaan als `suprise` en een pollepel met een hartje. 
Het woord dat ik maakte met ijzerdraad was trouwens; `Love`.

Heb je nog niks voor je `valentijn` kunnen bedenken, dan heb ik hier een simpele DIY, eigenlijk een `gewone` DIY, maar voor valentijn kun je dit ook zeker leuk gebruiken.


Wat heb je nodig:
♥ Klein potje met bloemetjes
♥ Koffiefilter/zakje
♥ Touw
♥ Schaar

Wat ga je doen:
♥ Zet het potje met bloemetjes in het koffiefilter/zakje.
♥ Knip met de schaar een stukje touw af.
♥ Vouw het koffiefilter/zakje om het potje en wikkel het touw er-om-heen.
♥ Maak aan de voorkant een strikje met het touw.

TIP:
Maak een label en rijg deze aan het touw.


Deze DIY stond al even te wachten om gepubliceerd te worden, de foto`s waren erg blauw (nog wel een beetje te zien), vandaar dat ik ze met een grijze-gloed geprobeerd heb op-te-peppen!
De bloemetjes zijn zo schattig, deze bloemetjes heb ik vaak in het wit in onze woonkamer staan.

Ga je dit presentje ook eens maken, laat het me weten.

Op MP heb ik weer het één en ander `te koop` gezet, ook te zien op mijn verkoop-blog.
Over een poosje hoop ik ook mijn servies `a rose is a rose` te koop aan te bieden.
Als je nu al interesse hebt, stuur me dan een e-mailtje, ik maak er een leuk prijsje van.

Fijne valentijnsdag en een goede week!

Lieve-Groetjes,
♥Verie♥

19 opmerkingen:

  1. Wat lekker dat je een aantal dagen achter elkaar vrij bent! Het wordt de komende dagen heel aardig weer, dat is dan mooi meegenomen.

    Wij doen zelf het liefst niet aan Valentijn. Mijn man neemt liever onverwacht iets voor mij mee en dat is andersom ook het geval. Dat vinden wij leuker. Maar een lief gebaar is natuurlijk altijd welkom, ook op 14 februari.

    Ik wens je een fijn Valentijnsweekend. Geniet van je vrije dagen. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ..`k had nog niet (eerlijk gezegd) naar het weer gekeken, maar dat is dan super!! Klopt, iets onverwachts is ook super leuk! Geniet van het weekend, Ingrid!

      Verwijderen
  2. Zoo dat is lekker! Wij noemen dat vakantie!!;)
    Schattig ideetje om een bloemetje zo in te pakken!
    Geniet van je vrije tijd!!
    Liefs Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi..goed Danielle, ik heb duss vakantie!!! ;)

      Verwijderen
  3. Heerlijk zoveel dagen vrij (ga je lekker carnaval vieren, hihi?) , zeker met deze weersverwachtingen een echt kadootje. Jouw DIY kadootje is trouwens ook erg leuk. Ik dacht eerst dat het pakpapier was, maar dit is veel handiger!
    Ik wens je een heel fijn laaaannngg weekend!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, Petra, wij doen niet mee met de carnaval en dat heb ik oook helemaal niet nodig om gezellig te zijn. ;) Geef mij maar mooi weer en knutselspullen, dat is voor mij carnaval!! :D Liefss

      Verwijderen
  4. geniet van je vakantiedagen Verie,alsook van valentijn!
    leuk idee voor zo'n plantje te verpakken,ik zal het eens proberen met witte filterzakjes
    groetjes debora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke DIY! Leuk voor Valentijn maar ook op andere dagen. Ik ga het ook proberen.
    Ik wens je een heerlijk lang weekend. Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk Verie! Plannen genoeg om de vrije dagen goed benut te vullen! Wat weer een super leuk idee laat je hier zien! Als je niet met lege handen aan wilt komen is het ook erg mooi om mee te nemen i.p.v een bos bloemen. Wij doen “officieel” niet aan Valentijn…maar toch krijg ik ieder jaar een mega bos witte rozen, deze mocht ik vanavond al in ontvangst nemen;-) Wat een lieverd hé?!

    Ik wens jou een hele fijne Valentijns weekend!
    En geniet van je vrije dagen!

    Liefs, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor jullie lieve en leuke reacties! Geniet van het weekend,..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is zo leuk om plantjes in te pakken, ik doe het ook graag:) Je krijgt ineens een andere look door er een mooi papier om heen te doen en dit is zo eenvoudig met een heelleuk effect.

    Voor jou een mooi weekend.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is nog eens een snelle DIY, altijd leuk om te geven en fijn om te ontvangen!
    Wij doen normaal gesproken ook niet aan Valentijnsdag, maar dit jaar had ik zin
    om een aantal lieve mensen om me heen zelfgemaakte kaarten te sturen.
    Geniet van je vrije dagen, liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel gaaf dit, ziet er weer super uit!
    Veel liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk! Met eenvoudig materiaal een snel resultaat. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. SUPERleuk gedaan! en dat met koffiefilters?! hihi, nooit aan gedacht. Werkt echt heel goed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk! Ik doe het zelf wel eens met bakpapier, maar ik heb nog een heel pak koffiefilters waar ik niets meer mee doe, dus die komen nu goed van pas!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!! ♥