vrijdag 23 januari 2015

♥ Competition: Envelope with love,..


De weblog van Vestywo is gerestyled, niet qua logo of kleuren, maar met de verwoording van de teksten.
De titels zijn nu in het Engels en ik heb een vertaalmachine in de rechter-zij-balk geplaatst, zo kun je mijn weblog lezen in elk gewenste taal.

In het nieuwe jaar zou ik ook met wat nieuwe dingen komen, het eerste `nieuwe ding` is dat ik (probeer) elke maand een `competition` te plaatsen op mijn weblog.
Een competition = actie die zowel van mede blogsters gegeven worden of door mijzelf.
Ik vind het erg leuk om andere weblogs in het zonnetje te zetten, er zijn zoveel leuke weblogs, dat het zeker de moeite waard is om daar eens op te kijken.

Voor deze `competition` is heel, heel, heel veel liefde nodig.
Het is namelijk een `valentine-competition`, tja dat kan ook niet anders met 14 februari in de aantocht...


De `competition` bestaan uit een envelopje (zelfgemaakt), een kaart met de tekst; `Faith, hope and love But most of these is Love` (ook te verkrijgen (per 4) in mijn shop), een vilten roze hartje (zelfgemaakt) en een suprise!

De envelop is gemaakt met de achtergrond-afbeelding van mijn weblog.
De kaart gemaakt op dik, wit karton met de tekst die ik al eerder gebruikt heb op een houten hart.
De kaart is 10x15cm, het is een enkele kaart.
Het hartje is aan de voorkant van zachtroze vilt gemaakt en aan de achterkant van hardroze vilt.
De randen heb ik afgewerkt met een feston-steek en een mooi gehaakt randje.
Aan de hanger van het hartje hangt een gehaakte lintje met de tekst; `love`.


Zie je op de foto`s hoe heerlijk het zonnetje naar binnen scheen?
Dan krijg je echt de voorjaars-kriebels, toch?

Helaas is dat niet voor iedereen.
Sommige mensen zitten in een winterdip/depressie en komen er niet of nauwelijks uit.
Zeker als het buiten donker, koud en nat is werkt dat niet bevorderlijk.
Daarom deze `competition`, wat is er nou fijner om post speciaal voor jou te ontvangen, waar ook nog eens een cadeautje bij zit?!
Ik weet dat sommige hier echt naar uit kijken en teleurgesteld zijn als er `weer` niks voor hun bij zit.

Maar wie weet ontvang jij over een poosje lieve post op de deurmat of in je brievenbus.
Zou je daar al vrolijk van worden van het vooruit zicht, `k hoop het!
Ken je al iemand die dit wel kan gebruiken of ben je zelf diegene waar ik naar op zoek ben?
Hieronder lees je de voorwaarde van deze `competition`.

Wat mag je doen om deze `valentine-competition` te winnen?
♥ Volger(st)er worden van deze weblog Vestywo (zie rechter-zij-balk)
♥ Like(r) worden van onze Vestywo-Facebookpagina
♥ Volg(st)er worden van onze Vestywo-Instagram-account
♥ Iemand (of jezelf) opgeven via een reactie onder deze blogpost of als je het liever anoniem wil blijven via een e-mail (ook voor stille volgers is deze `competition`)
♥ Vermeld bij de naam waarom diegene (of jezelf) deze `competition` kan gebruiken
♥ Vermeld hoe je het pakketje bezorgt wil krijgen, envelope one of envelope two (foto hieronder)



In totaal geef ik 4 `Envelope with love` weg.
Je maakt dus maar liefst 4x kans om te winnen.

Je kan mee doen tot 5 februari 2015, 6 februari 2015 hoop ik de 4 winnaars bekend te maken.
De `envelope with love` gaan 13 februari met de post mee, zodat de ontvang(st)er post krijgt op zaterdag, 14 februari 2014 Valentines-day.

Je mag trouwens zo vaak meedoen als je wilt.
Dit kan door meerdere mensen op te geven of als je jezelf wilt opgeven dit te doen zowel op mijn weblog als op facebook en instagram.

Ik zie uit naar je reactie en ik heb nu al zin om de `envelope with love` te gaan versturen naar mensen die het zo nodig hebben!
Ennuh,...zoals ik al zei, er komt ook een `suprise` in de `envelope with love`!

Fijne dag en tot snel.

Lieve-Groetjes,
Verie

Ps. Op de site van Huisje Kijken is mijn eerste blog van dit nieuwe jaar geplaatst, kom je even buurten?

17 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een leuke actie. Ik doe graag mee en weet al aan wie ik het ga doorgeven. Groetjes Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ..fijn Marëtte! Bedankt voor je reactie en wie weet,.. :)

      Verwijderen
  2. Wat leuk Verie! De kaarten zien er prachtig uit, de hartjes zijn echt schattig, van jouw blog word je sowieso altijd al vrolijk door de uitstraling!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuk idee. Deze actie heeft een dubbele waarde. Graag wil ik mee doen, en ik weet ook wel iemand aan wie ik het graag zou willen door sturen. (Wordt spannend.)

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Verie,
    Wat heb je dat weer ontzettend mooi gemaakt zeg. Echt prachtig.
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk verzonnen en mooi gedaan, Verie!
    Grappig dat de enveloppen dezelfde afbeelding hebben als je weblog!
    Gezellig weekend! Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor jullie lieve, leuke reacties!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie post Verie, je komt helemaal in de stemming met al die vrolijke kleurtjes.
    Ik weet wel iemand die heel blij zou zijn met deze mooie post, iemand die chronisch ziek is en altijd aan huis gebonden is, dus wie weet!

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. waw verie,wat heb je het weer mooi gemaakt,en roze..doet raar,hee roze bij jou te zien maaaar ik vind ze super en wil ook graag meedoen,mn dochter trouwt(joehoe!!!)en we mogen de zaal zelf aankleden(jammer dat je zo ver woont want jij doet dit uitmuntent!)en ja,ssstt we hebben al besproken van lichtroze te laten terugkomen(zoals lichtroze kaarsen enz)dus..eenlichtroze hartje(2e)mag er zeker niet aan ontbreken,knipoog!!!veeeel groetjes debora

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ..super leuk, Debora! Had je heel graag willen helpen, wie weet kan ik wat versturen met de post (als ze er niet zo lang over doet als de vorige keer ; ) )moet het goed komen. Alvast een fijne tijd met de voorbereidingen voor de bruiloft van je dochter. En wie weet,..ligt er 14 februari wel een pakketje op je deurmat of in je brievenbus,..

      Verwijderen
  9. Er is er een jarig hoera, hoera! Gefeliciteerd met je verjaardag! En wat superlief dat je zoiets leuks doet als dit! Er zijn er vast wel die zo`n lief hartje kunnen gebruiken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ..wat lief, Petra! Dat je eraan denkt, super bedankt, echt heel leuk!! Ik ben zo verwend, (komt morgen een gezellige post over!) Fijne dag,.. Liefssxx

      Verwijderen
  10. Jeetje Verie, wat heb je dit weer leuk in elkaar gezet! Dat hartje is echt te leuk! En de kaart, heel mooi!
    Ik waag dan ook heel graag een kansje voor envelope two! :)
    Ik ga je nog even opzoeken op instagram, verder volg ik je natuurlijk al overal !
    Fijn weekend!
    Liefsss,
    Angel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ..leuk dat je mee doet, Angel! `k Geloof het ook dat we elkaar in alles volgen..;)

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!! ♥