vrijdag 21 november 2014

♥ Op de vensterbank,..


In één van mijn vorige posten liet ik mijn zelfgemaakte plateau`s zien.
Ook liet ik je weten dat ik al een leuk ideetje had voor de herfst/winter en dat ik die met je wilde delen.
Hierbij een post over het plateau in herfstige-sferen.

Het plateau staat op de vensterbank, aan beide zijden staat een grote stenen pot met een vetplant erin, in de vetplant een nep roos en om de vetplant een tak en wat grijzige sliertjes (weet de naam niet).
Op het plateau heb ik een rieten onderzetter (eigenlijk voor de borden) neergelegd en daarop een kanten zakdoekje met een glaasje en een waxinelichtje erin.
Daar overheen een kroontje en op het kroontje heb ik een zelfgemaakte gipskruid-kransje neergelegd.
(Nu ik deze post publiceer heb ik achter het plateau/kroontje een 3-luik geplaatst. Ik wilde deze eerst overnieuw maken, maar het kransje is niet meer zo mooi als hier op de foto`s. Het 3-luikje heb je nog tegoed van me, laat ik snel eens zien!)


Zoals je wel weet ben ik dol op het merk R.iviera M.aison.
Als we wat kopen dan bewaar ik de kaartjes, die ik vervolgens overal aan hang of bij leg.
Net als bij dit gipskruid-kransje, de bloemetjes staan zo liefdevol bij het mooie kaartje met tekst van RM.

Wat wel jammer is van deze tijd van het jaar dat de bloemetjes niet zo lang mooi wit blijven.
Na een aantal dagen zie je dat ze verkleuren naar een warme kleur beige.
Ook niet verkeerd bij ons interieur, maar toch de witte bloemetjes hebben mijn voorkeur.


In het glaasje heb ik wat mos gedaan en daarop het waxinelichtje gelegd.
Misschien denk je wel, wat gevaarlijk, maar als je het mos goed aandrukt en goed oplet dat het mos niet uitsteekt in de richting van het vlammetje, dan komt het goed.

~~♥~~

In mijn vorige post liet ik weten dat ik bijna 200 like`ers had op mijn F.acebookpagina.
Nu zit ik er al met 10 overheen, super leuk en tijd voor de beloofde give-away.
Deze staat er al een poosje op, maar je kunt nog mee doen.
As. zaterdag (22 november) maak ik de winnaar bekend, doe je ook mee?

~~♥~~

Ik kreeg via de mail een vraag over lieve niet-zoveel-hebbende kindjes die ook graag S.interklaas willen vieren.
Nu moet ik eerlijk zeggen dat wij niet aan S.interklaas doen, maar ik het voor deze kindjes niet leuk vind als hun vriendjes wel van alles krijgen en hun niks.
Dat vond P.ascale van F.ashionf.or.home ook en die heeft nu een leuke actie bedacht.
 In de periode van 15 november tot 5 december as. doneren ze daarom 10 euro per product dat met de kortingscode (sinterklaas10) gekocht wordt aan de S.interklaasbank.
Kom dus gezellig shoppen bij P.ascalle en weet dat er op 5 december een kindje jou heel dankbaar is!
Daar doen we het voor, toch?

~~♥~~

Lieve-Groetjes,
♥Verie♥

18 opmerkingen:

  1. What a lovely decoration. The crown is an elegant lady - so the entire decoration is!
    Have a happy weekend
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er gezellig uit in je vensterbank! Ik denk dat je Tillandsia om je vetplanten hebt liggen.
    Mooie actie voor niet-zoveel-hebbende kindjes!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie sfeer op je vensterbank Verie en wat een warme aktie voor kindjes die het wat minder goed hebben!
    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke sfeer heb je weer gecreerd in je vensterbank en wat een fantastische actie voor de minder bedeelde kindjes xxx
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er weer super uit!!
    Enne... Je hebt er weer een 'like' bij hoor!! :)
    Fijn weekend,
    Liefss

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan weer, gezellig! FB van jou ken ik al..was al een liker haha! Ook ik loop al naar de 200 likers...moi toch! Fijn weekend! Groet, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk, Jacqueline, het is zo bijzonder hoe mensen je weten te vinden! Succes hoor!

      Verwijderen
  7. Wat staat het plateau mooi bij je, heel sfeervol!

    Fijn weekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie foto's heb je gemaakt, je hebt de sfeer ervan heel goed vast weten te leggen..
    Fijn weekend
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er weer mooi uit in je vensterbank! Je maakt er ook altijd zo'n mooie foto's van!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt het plateau een mooi plekje gegeven, die kroon is heel erg leuk en je kransje erop maakt het helemaal af.
    Wat een goed idee van die sint actie!!

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er gezellig uit Verie! Leuk gedaan!
    En wat een goede actie!!
    (Ik heb geen Facebook dus helaas...)

    Fijn weekend!
    Liefs Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er gezellig uit. Een feestelijke kroon voor de komende feestdagen!
    Lief, deze Sint-aktie...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!! ♥