maandag 24 november 2014

♥ Kerstspecial ShowHome,..


Even wat anders als anders.
Afgelopen vrijdag kreeg ik bij de post een prachtige magazine en wel van ShowHome.

Dit magazine had ik gewonnen bij Lynda van de blog een klein stukje van mij , maar toen ik haar een mailtje stuurde om haar te bedanken kreeg ik als antwoord dat zij ze niet verstuurd had.
Huh? Ik nog eens goed lezen wat er op het kaartje stond die erbij zat en ik las dat dit speciaal was voor woonbloggers die met hun weblog op de site van ShowHome staan.
Nou, wat een eer!

Daarom heb ik dit prachtige magazine gekregen en wat is ze mooi en leuk.

Wil je dit prachtige magazine ook bekijken?
Dat kan, klik op deze link om naar het online-magazine te gaan, Kerstspecial.
Ook staat de link rechts onder de link van HuisjeKijken.
Je hoeft dan alleen op het plaatje te klikken dan kom je er vanzelf.

Nu de feestdagen er weer aan komen staan er leuke give-away`s in de pagina hierboven, ook zijn er leuke fairs, open huizen en markten, kom je een kijkje nemen?

Fijne week!

Lieve-Groetjes,
♥Verie♥

16 opmerkingen:

  1. Hallo Verie,
    daar zal ik langs gaan.
    Liebe Groetjes uit Duitsland, Kerstin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nogeens geluk hebben! Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh wat leuk Verie! Altijd leuk als zoiets zomaar bij de post zit:))
    Ik ga er strakjes eens naar kijken..

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zal het straks ook op mijn gemak bekijken, maar wat leuk Verie! Altijd leuk als er een verrassing in de brievenbus zit!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb hem al een keer snel door geneusd en wat is tie leuk!
    Ik kijk hem nog een keer op mijn gemakkie door..heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal leuk Verie, aan jou zeker goed besteed met al je mooie ideetjes altijd.
    Ik ga eens kijken op de site, er staan vast wel leuke tips bij.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had 'm al gezien, het is een mooi magazine Verie! Leuk dat je 'm al kreeg!
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een heel mooi magazine, ik had het al gezien...
    Fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik had het inmiddels ook al bekeken, het resultaat mag er zijn! Leuk dat jij een exemplaar toegezonden kreeg.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt voor jullie reacties en wat een enthousiasme op het magazine, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk, ik ga snel even kijken..

    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo leuk!! Ik ga ook even kijken.

    Lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bedankt voor jullie reacties en veel lees/kijk-plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooi boekje(magazine),even doorkeken.het is zoiets wat je nog eens en nog eens doorbladert,hee!die kerstboekjes vind ik altijd super.groetjes debora

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo'n verrassing mag hier ook best door de bus vallen ;-)
    Ziet er erg leuk uit.
    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bedankt voor jullie reacties, zo leuk om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!! ♥