maandag 4 augustus 2014

♥ Project ZELFMAAK-feestje Speciaal voor jou & Drie taartjes,..


..en daar ben ik weer en dit keer met twee projecten in één post!
Project vier en vijf heb ik bij elkaar gestopt, aangezien ze veel op elkaar leken en ik toch vandaag lekker bezig was.

Om met project vier te beginnen, speciaal voor jou!

We moesten een taart-plateau zelf maken en een tekst.
Het was al voor gedaan (en voor diegene die het echt zelf niet konden was er een download), maar ik wil graag alles zelf uitproberen, ken je dat?


Ik heb weer voor de kleur roze gekozen, bij ons is het nog steeds prachtig weer, heerlijk fröbel-weer.
Ook ben ik met meer creaties bezig, maar die laat ik zien als deze projecten af zijn.
Alles op haar tijd, zeggen we dan ;) !

Ik heb dit keer geen kaart gemaakt, maar een papieren-zakje.
Deze kun je zo leuk weggeven met een kleinigheidje erin, nu nog leuker omdat je het zakje zelf gemaakt hebt.

Op de voorkant maakte ik een taart-plateau met een glitter-taartje (was ook de bedoeling, iets met glitters) en kaarsjes.
Op een kaartje die ik aan het papieren-zakje vast maak heb ik een klein taart-plateautje gemaakt en een klein taartje, daarboven schreef ik zelf; `Speciaal voor jou` en met natuurlijk veel hartjes erbij.

Voor project vijf heb ik ook een papieren-zakje gebruikt.


Deze keer heb ik de taart gemaakt van drie stukjes, waarop ik ook glitters deed en zelfs kleine plak-parels.
Deze taart wordt aangestoken met lichtjes in de kleuren roze en grijs.

Bij dit plaatje schreef ik ook zelf weer de tekst; `Speciaal voor jou`.

Voor morgen staat er een leuk project op de site van K.ain J.oan, wat ik ermee ga doen is nog een geheimpje.
Ook dit project is te `like` op K.arin J.oan`s weblog.
Klik op deze link; Zelfmaak-Feestje-Project-Speciaal voor jou, scrol naar beneden en klik op mijn plaatje met papieren-zakjes.

`DANKJEWEL`

Fijne avond en tot snel.

Lieve-Groetjes, 
♥Verie♥

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk creatief project, Verie! Mooi om deze technieken te leren en je daarmee iets persoonlijk aan iemand te kunnen geven, dat geeft net iets extra's. En ik heb het geliked hoor!

    Veel plezier met het volgende project!

    Wens je een hele fijne week!
    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk weer en heel erg mooi gemaakt...
    Fijne dag vandaag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed idee om het op papieren zakjes toe te passen! Tjee… volgensmij doe jij alles met 1 hand terwijl je met de andere foto's maakt?! hihi. Geweldig hoe je alles in beeld brengt! Leuk om ook door jou geinspireerd te wordenn :-) En super dat je zelf ook met de hand geschreven hebt!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!