maandag 21 juli 2014

♥ Plateau Ivoor,..


Zoals beloofd zou ik ook het ivoor-plateau laten zien in een post.
Bij deze, het ivoor-plateau, een grotere versie als de grijze.
Heb je het grijze-plateau gemist?
Klik dan even op deze link; Plateau Grijs, leuk om te zien!

Ook dit plateau is gemaakt van een kaarsen-standaard en een stukje hout.
Wat je er allemaal al niet mee kan, hé?!
Echt brocante, zullen we maar zeggen, van iets `ouds` iets `nieuws` maken.


Voor op dit plateau heb ik gekozen om mijn gekregen mokjes van de A. te laten zien.
Ik zocht al een poosje mokjes die bij ons interieur paste en nu dan gevonden.
Helaas,..hihi.., heb ik een mokjes-tik, daarom loop ik bij winkels meestal hard door als ik langs de mokjes-afdeling kom.
Deze keer liep ik er toevallig langs en tja, dan zie ik toch weer leuke mokjes!
Mijn vader was mee en dit was zijn cadeautje, dit geeft de mokjes gelijk wat meer waarde, ik ben er erg blij mee, wat vinden jullie ervan?

Zoals je ziet heb ik vier mokjes op het plateau gezet, er kunnen er ook zes op, maar dat vond ik voor de foto niet zo mooi.
Een mooie (zelfgemaakte) krans erop met een kaars in het midden staat ook mooi.
Voor de winter heb ik al wat ideeën, hier komt zeker een post over.


Vorige week ben ik begonnen met een nieuwe weblog.
Eerlijk gezegd wilde ik hier geen reclame voor maken op deze blog, maar toch kan ik het niet laten en dus hierbij toch een klein stukje reclame.
Misschien dat ik in de toekomst dit meer doe, maar dat zal het zien, wie weet!

Ik ben benieuwd naar jullie komst, laat gerust een berichtje achter!

Fijne dag allemaal en tot snel!

Lieve-Groetjes,
♥Verie♥

3 opmerkingen:

  1. en ook deze is goed gelukt!
    ja, ik zag je andere blog al, leuk!
    ik ga je volgen hoor
    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Verie,
    Je plateau ziet er heel mooi uit en je mokjes zijn echt heel leuk. Lief dat je ze van je vader cadeau kreeg... Ja tweede weblog ziet er ook al zo mooi uit...
    Fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Verie, wat een leuk plateau! Hoe simpel kan het eigenlijk zijn ;-) Ook leuk om er tijdens het thee kransje een schaal met lekkernijen op te presenteren...genoeg te verzinnen wat je er allemaal mee kan doen, ben benieuwd wat voor leuk idee je hebt voor de feestdagen, we gaan het tegen die tijd zien....eest even genieten van de zomer! Voor nu staan er prachtige mokken op te pronken, wat ontzettend lief van je vader dat hij je de mokken schonk, wees er zuinig op!

    En je mooie nieuwe blog ga ik ook zeker volgen!

    Fijne week!

    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!