maandag 10 februari 2014

♥ Mini-Voorjaars-Fair,..


Officieel!!

Zaterdag, 12 april 2014 van 10.00u tot 15.00u hopen wij een Mini-Voorjaars-Fair te organiseren.
Samen met mijn schoonzusje, die net een eigen blog gestart is genaamd, Mar-Rovski, neem een kijkje!
Ze is echt net gestart, maar het gaat helemaal gezellig worden op haar blog, ze zit vol ideeën, dus om niks te missen..wordt volger van haar blog!!

We hopen gepimpte, zelfontworpen en zelfgemaakte artikelen te verkopen die je o.a. al kunt bewonderen op de blog Vestywo-Verkoop.
Deze blog is tijdelijk alleen zichtbaar, vanaf 14 april zijn de artikelen weer verkrijgbaar en/of te bestellen.
Uiteraard staat niet alles op deze blog, aan aantal artikelen houden wij geheim, want dat het leuk gaat worden, dat is zeker!

Noteer in je agenda de datum en de tijd.
En kom gezellig een kijkje nemen..er is in Woudenberg (want daar is het!) nog veel meer te zien op woongebied.
We zitten te denken om een route uittestippelen, zit iemand hier op te wachten?
Dit kan leuk zijn om er een dagje Woudenberg van te maken, wij horen het wel van jullie?!

Ook hebben we een leuke actie bedacht!
Bij een besteding van minimaal € 15,00 krijg je een goody-bag cadeau (zolang de voorraad strekt).

Krijg je er ook zin in?
Wij wel!

Fijne dag vandaag en tot snel..

Lieve-Groetjes,
♥Verie♥

12 opmerkingen:

  1. Ik wens jullie heel veel plezier bij de voorbereiding en op de fair.
    Voor mij een beetje te ver weg.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel succes met jullie fair. De voorpret is er in ieder geval al zeker, dus daar zal het niet aan liggen. Leuk om dit samen met je schoonzus te doen.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat het zo ver weg is, anders was ik vast en zeker gekomen. Ik kijk even bij je schoonzusje haar blog.
    Succes met de voorbereidingen, ik mail je nog even over je weet wel.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aan je enthousiasme zal het niet liggen! Leuk hoor! Succes met alles, je hoort binnenkort van mij

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk leuk leuk! Het klinkt allemaal heel gezellig. Jammer dat ik niet in de buurt woon!
    Nog heel veel plezier met de voorbereidingen.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Spannend he zo'n eerste keer, maar het gaat je vast wel lukken! Succes met de voorbereidingen! Het staat op mijn site! Groeten, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Verie,
    De mini-fair lijkt me ontzettend leuk, ik heb het in ieder geval in de agenda gezet. Of het er van komt om er heen te gaan, dat weet ik nog niet... Er staan wel heel veel mooie dingen in je winkel hoor, dat belooft een heleboel goeds,
    Ik wens je een heerlijke avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor alle lieve reacties! Wij hebben ontzettend veel zin in de fair..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Verie,
    Ik woon in Apeldoorn, je bent altijd welkom.. wel graag op afspraak dan zorg ik dat ik thuis ben.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je enthousiasme straalt nog steeds van je blogpost af. Nogmaals heel veel succes, wordt vast heel gezellig.

    Groetjes Patricia
    www.landelijkwonen.info

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nu je bij mij volger bent geworden kan ik natuurlijk niet achter blijven op zo'n leuk blog.
    Dus weer een volger erbij!
    Groetjes
    Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WAt spannend Verie! En superleuk!! Heel veel succes met het project!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!! ♥