vrijdag 14 februari 2014

♥ Kanten Bruidsjurken,..

♥ 

..er zijn al veel posten voorbij gekomen over Valentine`s Day.
Daarom ook maar één van mij, één meer of minder maakt nu ook niet meer uit.

Hierbij een paar prachtige foto`s die ik afgelopen weekend maakte toen we met onze bewoners en mijn collega`s naar het `oude ambachten en speelgoed museum` waren in T.erschuur.
Een aanrader voor iedereen die van `brocante` houd en dat graag wil vasthouden, fotograferen en bekijken.
Wat een moois we wel niet gezien hebben, echt heel leuk was het.

Wat de meeste al weten, maar ik zal het nog eens vertellen, ben ik helemaal dol van kanten bruidsjurken.
Ook in dit museum kon ik het niet laten om heel wat foto`s te maken, vooral van het kant.
Zelf droeg ik op onze eigen prachtige trouwdag niet veel kant. 
Hier en daar wat verwerkt in de jurk en wat lovertjes.
Toen ik deze jurken voorbij zag komen, kreeg ik zin om onze dag nog eens over te doen, gewoon om alles weer opnieuw te mogen meemaken en het voorbereidend werk.
Hebben jullie dat ook wel eens?

♥ 
♥ 

Prachtige, slanke jurken en zie de tasjes, helemaal te gek!
Je kunt mij zo een dagje tussen de jurken laten, ik zie steeds weer wat nieuws wat mij boeit.

De mooiste plaatjes komen dan nu..

♥ 
♥ 

Met deze foto`s wil ik wat gaan doen voor op onze slaapkamer.
In onze slaapkamer hebben we een paspop staan waar ik mijn sluier omheen gewikkeld heb, een foto van deze prachtige jurken op canvas of in lijstjes..even zien nog.

Alles mocht je dus aanraken, ook het kant, dit voelde heel hard en als je er een beetje in kneep leek het net of het in je hand verteerde, zo verouderd zijn de jurken.
Zien jullie de kanten jurk met de laagjes?
Oh, daar kreeg ik geen genoeg van.

Dit is toch ook een beetje een romantische Valentine`s Day- post?
Ik vind van wel!

Fijne avond nog en tot snel.

Lieve-Groetjes,
♥ Verie ♥ 

Ps. Ik krijg van sommige de vraag of ze onze fair mogen promoten op hun blog/site.
Dit mag alleen met de foto die rechts boven aan mijn blog staat.
Mijn adres die over een maand op deze blog staat, mag niet gepubliceerd worden op andere blogs!!

12 opmerkingen:

  1. Prachtige romantische post, Valerie!
    Die kanten jurken geweldig!
    Heel mooi om te zien!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En of dit Romantisch is! Geweldig...wat een prachtige jurken, Valerie! Kan me voorstellen dat je er van onder de indruk was, ze hebben zulke mooie details. Wat leuk dat het je zo heeft geïnspireerd om het toe te passen in de slaapkamer, ben benieuwd. Dat worden nog meer dromen ;-)

    Wens je nog een fijne Valentijnsdag.
    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn naam is VERIE!! Bedankt voor jullie reacties..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Verie,
    Ik ken dat museum, ben er jaren geleden eens met mijn ouders en mijn jongste dochter geweest. Wat een feestje was dat zeg... Ontzettend leuk!
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar wik ik ook wel een keer naar toe, ik heb eerder gehoord dat dat de moeite meer dan waard is. Onze trouwdag zou ik ook nog wel eens over willen doen, we hadden een geweldige dag...en het was snikheet. Ik krijg het nog warm als ik er aan denk ;-).

    Ik wens je nog een fijne Valentijnsdag! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn jurk was wel met veel kant, bijna 28 jaar geleden, en ik zou het nu heel anders doen. Meer strakker (in uitvoering, strak zal ie sowieso nu zitten, hihi). Dus wat dat betreft heb ik het net andersom gedaan dan jij. Ach, soms zou ik wel eens de dag over willen doen, alleen deze keer wat kleiner, intiemer, gewoon in een tuin of zo...Zie je nu droom ik ook al weg...
    Zeer romantische post dus...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige trouwjaponnen...ik houdt er wel van.
    Fijn Weekend.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaf zeg! En wat leuk dat je daar naar toe mocht tijdens je werk!!

    Ik ben benieuwd wat je met de foto's gaat doen!

    Liefs Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk museum......
    Benieuwd wat je gaat doen met die foto's ;-)
    Fijne avond en liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zou de dag wel over willen doen, maar dan zonder de kosten ;) ha ha!
    Zelf ben ik in april 2012 getrouwd, er staan foto's op mijn blog...ik had een jurk met allemaal laagjes en jawel....kant! Je foto's zijn erg mooi, ben benieuwd wat je er mee gaat doen.

    Fijne avond

    X Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zucht ... ik word er helemaal dromerig van! Mooi hoor dat oude kant. Ik ben benieuwd hoe je dit in je slaapkamer gaat verwerken.
    Fijne week! Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Och, zo moooi!!! wat gaaf dat je alles mocht aanraken! Ik ben heel benieuwd wat je met de foto's gaat doen. Wordt vast geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!! ♥