maandag 2 december 2013

♥ Theezakjes Liefde&Passie,..


Nu ik deze creatie weer terug zie, krijg ik zo zin in de zomer, de vrolijke kleurtjes maken mij blij.
Zeker in deze sombere, troosteloze dagen vind ik het heerlijk om met kleur bezig te zijn.
Vooral met mijn lievelingskleur, klopt, past niet echt bij mij, maar het is toch echt fuchsia-roze!!


Een theezakje van P.ickwick Liefde & Passie op een kanten-onderzetter geplakt met een lintje eromheen.
Er zitten twee creatie-theezakjes per pakje in.
De bovenkant heb ik bestempeld met de tekst; `Liefde Passie Thee`
Deze thee is echt een aanrader, heerlijk vind ik het zelf..


Het theelepeltje is gemaakt van klei.
Aan het uiteinde heb ik een gaatje gemaakt en een lintje doorheen gedaan.
Het thee-lepeltje maakt het cadeautje af!


Fijne dag allemaal en tot snel.
Lieve-Groetjes,
♥Verie♥

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achter laat!