vrijdag 15 november 2013

♥ Hartjes Lamp,..


Hoe vinden jullie mijn nieuwe aanwinst?
Ahum,..nee niet NIEUW, maar GEPIMPTE aanwinst?!
De lamp/kap hangt al heel lang in onze hal en de hartjes waren steeds in gebruik.
Nu ik de hartjes over had, kon ik eindelijk mijn idee uitwerken.
Zoals je ziet kun je ze netjes ophangen.

Het staat heel bijzonder in de hal.
Een lamp die net even anders is als andere, daar hou ik van!


De harten apart zijn niet zo mooi (het spijt me) gefotografeerd.
Deze hartjes zijn eigenlijk kleine schoolbordjes, je kun er een tekst op krijten.
Misschien met de kerst leuk, of gewoon zo laten, wie weet!

Nieuwe volgsters van harte welkom op mijn blog.
Heel gezellig dat jullie aan komen en reacties achter laten, ik probeer z.s.m. op vragen antwoord te geven door een reactie onder jou reactie te plaatsen.
Als dit voor sommige vervelend is, zet dit er dan bij, dan plaats ik mijn antwoord onder de eerste post op jou blog.
Ook wil ik jullie eens echt bedanken voor lieve, leuke reacties die ik krijg op mijn posten.
Ik ben jullie daar erg dankbaar voor.
Mijn blog bestaat al een poosje, maar zonder jullie had mijn blog niet bestaan.

BEDANKT!!♥

Fijn weekend allemaal en Lieve-Groetjes,
♥Verie♥

7 opmerkingen:

  1. Heel leuk Verie ! En met kerst is het juist leuk er wat op te schrijven! En het hoeft niet altijd duur te zijn om mooi te zijn, mijn sport ook: dingen hergebruiken en dan zo dat het weer van deze tijd is en ook in de landelijke stijl! Je kaarten vond ik ook erg leuk in je vorige post! Had je nog wta leuks gekocht bij esmee?
    groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk bedacht Verie, op die manier heb je een
    lamp die anderen niet hebben, je kunt er alle kanten mee op.
    Leuk om er een tekst op te schrijven rond kerst.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke binnenkomer, en zeker als je ook nog een leuke tekst op de hartjes kunt schrijven.
    Weer een leuk idee....
    Fijn Weekend.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig!! Ik heb de harten ook als naambordje op de deur. Ik schrijf er met een witte glasstift op ( Bruna) Die kun je dus ook op glas gebruiken, maar op die hartjes blijft het heel goed zitten...en je kan het er ook weer afhalen met een natte doek....je kan veel netter schrijven dan met een krijtje..;)
    Fijn weekend!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is nou echt een 'lamp-eigen-stijl'! Leuk verzonnen, zeker ook met teksten erop!
    Ik wens je een gezellig weekend! Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi!!!
    Leuk je eigen versie!!!
    Groetjes uit spanje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi,..wat leuk uit Spanje! Bedankt voor je reactie!

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!! ♥