zaterdag 23 november 2013

♥ Cadeautje,..

♥ 

Weer wat zitten fröbelen met iets wat ik zelfgemaakt heb. 
In het cadeautje kun je van alles doen.
Zoals deze schattige haar-knipjes met gehaakte bloemetjes.
Zo lief om weg te geven.

♥ 
♥ 

Het cadeautje kun je dicht houden door de zijkanten tegen elkaar in te drukken.
Zo vallen de zijkanten over elkaar heen en zit het cadeautje dicht.
Valt er ook niks uit, wel zo makkelijk!

♥ 
♥ 

Het cadeautje heb ik ingepakt in cellofaan-papier met een strikje er omheen.
Het zelfgemaakte label, uit vorige post, eraan gehangen.

♥ 
♥ 

Het is nu redelijk weer bij ons, toch echt knutsel-weer, fijn binnen zitten met een cd`tje aan.
Ik ben bezig met een Snail-Mail voor .., hierover komt een post wanneer ze de Snail-Mail geregistreerd heeft.
Beetje jammer voor .. als ze al heeft gezien wat ze krijgt.
Heb jij je al opgegeven om Snail-Mail te versturen?

Daarnaast ben ik druk bezig voor een mini-fair in de het voorjaar.

Fijne dag allemaal en tot snel.
Lieve-Groetjes,
♥ Verie ♥ 

5 opmerkingen:

  1. Je bent weer creatief bezig geweest.
    Hier heb ik vandaag geen zon gezien...triest en somber.
    Fijn Weekend.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer super feestelijk uit! Leuk hoor.
    Bij ons scheen vanmiddag heerlijk het zonnetje. We konden lekker buiten kastjes schuren. Dit ik zit nu lekker rozig achter de computer.
    Fijn weekend. Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor jullie reacties! Gister en vandaag is het prachtig weer, helemaal happy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve pakjes heb je gemaakt. Heerlijk he dat gefreubel! En al bezig voor het voorjaar, mooi vooruitzicht! Groetjes en fijne dag! Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je cadeautje ziet er .... ehhmm.... schattig uit, ja, das het goede woord ;-)

    Groetjes Patricia
    www.landelijkwonen.info

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!! ♥