zaterdag 16 november 2013

♥ Bedankjes,..

♥ 

Een klein cadeautje, een bedankje, erg leuk om te krijgen en weg te geven.
Ik heb van toiletrolletjes kleine bedankjes gemaakt.
De roze bedankjes heb ik gemaakt met een kanten onderzetter, touw en een belletje.

Het is best een gepriegel, omdat het allemaal zo klein is, o zo leuk om te doen.
De foto`s zijn ook goed gelukt, de laatste tijd had ik steeds een blauwe waas over de foto`s.
Bleek een knopje per-ongeluk aangezet te hebben.

Ik heb ze ook in het blauw gemaakt, kijk je mee?

♥ 
♥ 

De blauwe bedankjes heb ik gemaakt met een kanten onderzetter, touw en een klein knijpertje.
Op het papier, die ik om het bedankje heen rolde, heb ik met stempels de tekst;
`Voor jou`
gestempeld.

Deze bedankjes zijn te koop op mijn verkoop-blog.
Ze zijn erg leuk voor een geboorte/bruiloft/afscheidsfeestje/juf/meester/etc.

Fijne dag allemaal en tot snel.
Lieve-groetjes,
♥ Verie ♥ 

9 opmerkingen:

  1. Pretty cute, origineel!
    Ik heb je een mailtje gestuurd.

    Fijn weekend.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb je van `t weekend een mailtje verstuurd! Lieve-Groetjes, Verie

      Verwijderen
  2. Ziet er weer top uit! Leuk te zien dat je met de kanten onderzetters zulke leuke dingen kunt doen!
    Fijn weekend. Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gemaakt en wat zijn die onderzetters toch leuk om mee te freubelen...

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk gemaakt zeg! Groots effect! Vooral ook de combinatie van taartrandjes en het gekleurde papier....fijn weekend! Groet,Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super.. weer een leuke inpakker erbij...
    dank je voor het delen ;
    ;)
    lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor jullie reacties!! Kanten onderzetters zijn idd leuk om mee te knutselen, verzin steeds wat nieuws! Lieve-groetjs, Verie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!! ♥