woensdag 25 september 2013

♥ Kussentje Ster,..


Wat is het heerlijk met dit weertje om fijn binnen te zijn.
Naaimachine op tafel, stofjes erbij en aan de gang!

Voor op de bank hadden we roze kussentjes voor de zomer.
De hoezen heb ik gewassen en bewaard voor het volgende seizoen.
Van caky-stof en bruin/wit ster stof heb ik twee kussentjes voor op onze bank gemaakt.




Het waren wat lichtere foto`s, maar ik heb ze bewerkt en donkerder gemaakt.
Vooral met de kaarsjes aan staat het zo gezelliger!

Bruin, een echte kleur die je steeds weer terug ziet in mijn interieur.
Grijs vind ik ook echt heel mooi, maar ik kom toch steeds weer op de kleur bruin.
De keuken, hal, toilet en de logeerkamer hebben we wel grijs.
Hier en daar een kleurtje erbij verwerkt.
Niet te opvallend, want daar houden wij allebei niet van.




`Nogmaals` een echt herfst-tafereeltje.
Het warme kaarslicht met de donkerbruine dennenappels en de nieuwe kussentjes, het maakt het helemaal compleet.
Nu heb ik nog stof over, dus wie weet komt er nog wat langs met deze stoffen!

Nieuwe volgsters van harte welkom op mijn blog.
Ontzettend leuk dat jullie je aanmelden, ook voor de `achter de schermen`-lezers, gezellig dat jullie langs komen.
De reacties blijven me verassen, zoveel en zoo leuk!
Elke keer weer vol genieten om een nieuwe post te publiceren.

Om ons heen komen de give-away`s ook weer op.
Ik ga ook eens aan de slag om wat te bedenken!

Tot snel allemaal.
Lieve-groetjes,
♥Verie♥

10 opmerkingen:

  1. Je hebt echt een ontzettend leuk blog! :) Het ziet er allemaal heel gezellig uit! Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Verie..
    Geweldige kussentjes heb je gemaakt zeg ??
    Heel sfeervol ook..
    Mooie foto's,echt genieten..
    Liefs Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk he, met de kaarsjes aan :-) Ik houd er ook echt van. Maar mooie kussentjes heb je gemaakt zeg! Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig herfstsfeertje! Lekker om dan binnen te zitten!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig is het bij jullie, leuk...de kaarsjes weer aan.
    Mooie kussentjes heb je gemaakt, wat ben je toch creatief.
    Fijne Avond.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt, voor je altijd lieve reactie op mijn posten! Lieve-groetjes, Verie

      Verwijderen
  6. Heerlijke sfeer, ik zou bij je op de bank willen 'ploffen' met een bakkie thee..
    Bruin is ook helemaal "in" deze winter, dus je bent gewoon HIP!:)
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helemaal mooi! Dat hou ik allemaal niet bij, maar in dit geval leuk om te weten! Soms denk ik wel eens achter te lopen, dat valt nu dus mee, jippiee!! Bedankt voor je reactie!

      Verwijderen
  7. Wat heb je dit mooi gemaakt; extra leuk als je iets zelf maakt!

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauwww superrrr leuk zijn ze geworden heerlijk sfeertje ...fijne zondag nog lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!