zaterdag 24 augustus 2013

♥ Armbandje met swarovski-steentje,..

Van een familielid kocht ik onlangs zelfgemaakte, super, leuke armbandjes.
Ze vroeg of ik voor haar reclame wilde maken op mijn site.

Ze maakt armbandjes van waxkoord, in het midden van het armbandje zit een swarovski-steentje verwerkt.

Hieronder de armbandjes die ik bij haar kocht..



..een taupe bandje met een champagnekleurig swarovski-steentje in het midden en een zwart bandje met een wit swarovski-steentje in het midden.

Je kunt een armbandje bestellen door het volgende te mailen naar mijn mailadres (zie blog);
Welke kleur waxkoord je wilt
♥ Welke kleur swarovski-steentje je wilt
♥ Hoeveel armbandjes je wilt
♥ Je naam en adres

De armbandjes kosten € 6,95 p.s.

Je krijgt van mij een ontvangst berichtje, zodat je weet dat het goed is aangekomen.
En dan nu bestellen maar, ze zijn verslavend om te kopen..

Nogmaals fijn weekend en tot snel.
Lieve-groetjes,
♥Verie♥

7 opmerkingen:

  1. ze zijn wel erg leuk ga er even over nadenken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze wel heel leuk, maar sieraden zijn niet aan mij besteed.
    Fijn Weekend.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattige armbandjes,helaas draag ik geen sieraden,ik kan er niet tegen en doe het dan weer af en raak het kwijt :-( groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heeft ze dat mooi gemaakt Verie, prachtige armbandjes.
    Fijne zondag en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk en mooi gemaakt! Ik hou ze in m'n gedachten.
    Groetjes?
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor jullie lieve reacties, ze zijn nog steeds te verkrijgen! Lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!! ♥