woensdag 6 maart 2013

♥ Vogelhuisjes,..


..wat een lekker weertje hebben we! Zonnetje schijnt, zacht briesje, vogeltjes kwetteren en  bloem-bolletjes komen met hun kopjes boven de grond.
Heerlijk, van mij mag het zo blijven tot de herfst, hihi!

Voor de vogeltjes heb ik iets leuks bedacht. We hadden nog geen vogelhuisjes in de tuin, maar mij lijkt het heel leuk om kleine vogeltjes in de tuin te hebben.
Van manlief kreeg ik onlangs een oude velg (waar ik vast wel wat mee wist) voor de knutsel.
En hier het resultaat, een vakantie-oord voor de vogeltjes..



..aan de spaken heb ik de vogelhuisjes vast gemaakt met een lintje. 
Voor de foto aan de schutting gehangen, maar de velg krijgt een prachtig, rustig plekje. Waar Moeder-vogeltje rustig haar kindjes kan verzorgen.

Nog even genieten van het mooie weer hoor, komt weer sneeuw aan hoorde ik. :(

Lieve-groetjes,

 Verie 

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee Verie...nu maar hopen dat het huisje gauw bewoond zal zijn...twee huisjes tegelijk bewoont zal je niet krijgen...moeder vogel wil dan echt rust en geen buren hihi

    Fijne avond!

    Lieve groetjes,
    Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hanny, bedankt voor je lieve berichtje. Dat dachten wij ook, maar wie weet komt er een dubbeltal vogeltjes bij elkaar in wonen. Je weet ma nooit. Fijne avond nog en lieve-groetjes, Verie

      Verwijderen
  2. Wat schattig!
    Ben benieuwd naar de nieuwe bewoners hahahah ♥!
    Fijne avond!

    Lieve groet, Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit leuk zeg, mooi om oude materialen te gebruiken en dit is een heerlijke plaats voor de vogels....

    Lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Verie, wat een leuk idee en wat een leuke vogelhuisjes!

    Fijne avond,
    Groetjes Patries

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als de vogels deze leuke plek zien, willen ze daar zeker hun nestje in bouwen (-: Ziet er gezellig uit zo! Leuk idee om de huisjes aan een velg op te hangen.
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor al jullie lieve berichten..

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!! ♥