dinsdag 13 november 2012

Roze Memobord

Ten eerste wil ik alle nieuwe volgsters bedanken voor hun volgster-schap. Ontzettend leuk dat er steeds meer bij komen. Gezellig en ga zo door. Nodig vrienden enz. uit voor deze gezellige blog...
Ten tweede zou ik nog een blog houden over het roze memobord, en hier is die dan.

Het memobord is bekleed met een knalroze stof, daaroverheen zacht, roze, ruitlint. Op de lintjes die over elkaar heen liggen, heb ik kleine, zilvere strass steentjes geplakt i.p.v. knopen, etc.
Kleine, roze knijpertjes maken het geheel af. Ook daar heb ik kleine, zilvere strass steentjes opgeplakt.


Een mooi plaatje van gemaakt. Ervoor staan glazen potten met wat garen, knopen en lintjes.
Een parelketting maakt het plaatje compleet.


Het was een beetje een saai bord zo alleen knalroze en lintjes.
Van knalroze vilt heb ik daarom nog een lief, klein hartje gemaakt. Rechtsonderin een klein lintje vastgemaakt en in het hart een klein roosje. Het hartje hangt aan een lintje aan het memobord vast.


Een gezellig plaatje, zo roze, maar toch niet knal!
Houden jullie ook zo van roze?
(Of is dit toch te knal? ; ))

Fijne dag allemaal en,

Lieve-Groetjes,
Verie


6 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan hoor.
    Het zal wel heerlijk freubelen zijn in je crea-atelier.
    je hebt me ingehaald met volgsters!!!!
    Mijn blog wordt wel veel gelezen maar volgers blijven een beetje achter.
    p.s. je maakt gebruik van een beetje onhandige woordverificatie. waardoor je steeds als berichtschrijfster een vage soms onleesbare tekst moet typen voor je een berichtje kan plaatsen. je kan deze zelf uitzetten.
    Als je dat wil weten hoe wil ik je het evt wel mailen het is n.l. een heel verhaal!!!
    groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je berichtje. Ik heb het nog niet gezien, maar ben blij dat er wat volgers zijn. Hoeft niet hoor, zelf heb ik er geen last van en van andere heb ik nog niks gehoord, je bent de eerste die dit meld. Vind het zelf een mooie tekst, dusja! Fijne dag en groetjes, Verie

      Verwijderen
    2. Ik denk dat je niet helemaal snapt wat ik bedoel....
      Ik heb het niet over het uiterlijk van je blog, dat ziet er juist goed uit!!!
      Maar het gaat erom dat je als je een reactie wil plaatsen op jou blog eerst moet "bewijzen dat je geen robot bent" En zo een vage tekst en wat cijfers moet intoetsen voordat de reactie zichtbaar is op jou blog. (dat is echt heel onhandig als reactie plaatster!!) En dit is een instelling die jij als blogeigenaar zo kunt veranderen dus.
      Marianne heeft er een poosje terug een blogje aangewaagd om uit te leggen wat het is zal 2 linkjes bijvoegen om uit te leggen wat ik nu bedoel:
      http://marianneschambrebrocante.blogspot.nl/2012/07/ik-heb-een-verzoekje.html
      Deze geeft uitleg hoe uit te zetten:
      http://homemade-tipsentrucs.blogspot.nl/2012/04/woordverificatie-uitzetten-in-de-nieuwe.html
      Ik hoop dat je nu een beetje snapt wat ik bedoel.
      Het is een heel verhaal geworden.
      Fijne dag en Groetjes,
      Nelleke

      Verwijderen
    3. Nelleke, nu snap ik het als het goed is wel!;)
      Je bedoelt dat erietante, waar ik zelf ook zo van baal als je een reactie plaatst! Als het goed is, staat deze nu uit. Is dit niet het geval, mag je weer aan de bel trekken! Bedankt voor je opzichtigheid, samen staan we sterk in blogland! Een hele fijne dag en alvast een fijn weekend toegewenst. Lieve-groetjes, Verie

      Verwijderen
  2. Je hebt weer iets schitterends "roze" gemaakt, leuk is dit bord, Merit heeft er ook ééntje op haar kamer daar gaan de mooie zelfgemaakte kaarten op die ze krijgt...

    Bedankt voor je lieve berichtje op onze blog veel liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha dames, bedankt weer voorjullie lieve berichtje. Leuk hé? Zelf ben ik er ook dol op, zou het liefst er heel veel maken, mja ik moet ze ook weer kwijt raken.;)..Fijne avond nog en lieve-groetjes, Verie

      Verwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!