zaterdag 3 november 2012

Herfst..

Herfst, als je het nog niet door had of wist, weet je het nou wel.
Regen, regen, wind, koud, regen en ga zo maar door.
Het is echt HERFST!!
Eigenlijk vind ik het stiekum heerlijk, ja echt waar. Fijn bij de warme kachel, bonte pantoffeltjes aan, met een mooi cd`tje, zacht plaidje om je heen en een inspirerend tijdschrift in mijn hand kom ik de tijd wel door. Zo nu en dan even wat veranderen in huis, zo inspirerend zijn de tijdschriften die ik lees. Dan zou je alles wel `weer` willen veranderen, maar nee dan wordt man-lief ook niet vrolijk.
Mijn lievelings-tijdschriften zijn toch wel de Ariadne atHome en Riviéra Maison, heb je ook een tijdschrift die je altijd gelijk moet hebben? Ik zou het graag willen weten welk tijdschrift jou zo boeit, geef je een reactie?
Nu is het zo dat ik een herfstfreubel ga laten zien, aangezien ik dan gelijk mee doe met een leuk ideetje op de blog van `Wonen Aan Boord`, klik op de link en doe zelf ook mee, leuk hoor!
Mijn herfstfreubel, tja dat zijn er zoveel. Maar deze twee vind ik wel leuk om ze te laten zien aan jullie:

Een witte krans die ik ingewikkeld heb in tule (overgebleven van me bruiloft;)), daar omheen heb ik met een touwtje allemaal bladeren uit de tuin heen gewikkeld. Daarin één van mijn lievelingstijdchriften. Het gaat dus om de krans voor het ideetje..


Deze kaarsen hebben een herfst-jasje aan gedaan. Om de bruine (herfstkleur) kaarsen heb ik met een touwtje bladeren omheen gedaan. Aan de voorkant zit het touwtje in een strikje. Zo gezellig.
Dit is herfstfreubel twee voor het ideetje.

En dan nu alles in één geheel om voor jullie een mooi herfst-plaatje te zien,


en, wat vinden jullie ervan?

Jullie zien een kistje (die eerst grijs was) in de kleur gebroken wit gesausd, daarin een grote woonkussen gepropt;), met daarop de herfstkrans. Voor de kist de twee kaarsen met blaadjes.

Ik wens jullie allen een fijn weekend en,

Lieve-Groetjes,
Verie


4 opmerkingen:

  1. HErfst ...tja we moeten er toch doorheen he ,theeft ook wel weer wat gezelligs
    Mijn favoriete woonbladen zijn de Wonenlandelijkestyle en Stijlvol Wonen en Maison Revue
    Heerlijke bladen met dit weer :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Amy, bedankt voor je reactie. Deze tijdschriften lijken mij ook prachtig. Zeker, het blijft echt herfstweer, dus fijn op de bank met een tijdschrift..geniet ze hoor! Fijne dan nog en lieve groetjes, Verie

      Verwijderen
  2. Hoi Verie, wat een gezellig blog heb jij! En die herfst-frutsel ziet er erg gezellig uit. Ook deze tijd van het jaar heeft zo z'n charme vind ik. Lekker binnen zitten, kaarsjes aan, woon bladen lezen! Ik ga je volgen hoor!! Kom ook eens gezellig langs op mijn blog.
    Groetjes Elisah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankje voor je reactie op mijn blog.
    Ik vind je kaarsen goed gelukt.
    Tijdschriften.... heerlijk om te lezen he.
    Groetjes,
    Nelleke
    (http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!