zaterdag 1 september 2012

Naamplaatje..

Onze naamplaatjes, op `t werk, zijn niet echt heel verrassend..
Alleen een groen kleurtje met je naam.
`Nee, daar moet ik wat aan doe,` dacht ik zo.
...zo gedacht, zo gedaan;

Uit stof roosjes geknipt, het moet wel in de kleur van onze woning zijn, een bloementjes-kraaltje erbij geplakt, in het hart nog een kraaltje vast gemaakt.

Aan de rechterkant lintjes onder het roosje van stof geplakt.
Zo lijkt het net dat ik elke dag een medaille op heb!


Met `onze woning` wordt mijn werk bedoeld en alle woningen hebben een kleur.
Wij zijn de gelukkige met GROEN!! Daar kun je veel mee. Vooral met bloemen, planten, etc. etc.

Ik vind het heerlijk om met z`n priegelklusje bezig te zijn, ..en vooral het resultaat is fijn.
De reacties van collega`s, maar ook van bewoners zijn leuk om te horen!


Allemaal een fijn weekend en tot horez!

Groetjes, Verie

2 opmerkingen:

  1. super leuk hoor dit ziet er toch veel vrolijker uit wie wil niet zo naambordje op .... leuk gedaan ....fijn weekend lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achter laat!