maandag 13 augustus 2012

Lavendel-kastje..

Van simpele houten kastjes, (die je bij de Gamma, Karwei, enz. kan kopen), heb ik romantische, lavendelkleurige kastjes gemaakt.

De kastjes kregen van A4-papier in de kleur pastelpaars een kleurtje aan de achterzijde.
Dit papier heb ik vastgeplakt aan de kastjes.

Aan de voorkant heb ik een kantje vast gemaakt en zie daar het resultaat..
Soms kun je met wat heel simpels al iets heel leuks maken!!



De plantjes zijn nep en komen bij de Kwantum vandaan.
Om het potje heb ik een paars lintje gedaan, zodat het net even wat anders heeft.

Zo..mijn douche-spulletjes zijn opgeruimd, die zie je niet meer.
Bij jou nog wel? Neem ook een paar kastjes en maak het zelfde.



Hoelang je hier over doet? Nog geen half uurtje denk ik..
Veel succes en laat het me even weten hoe het geworden is?!!

Groetjes, Verie





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achter laat!